مهندس حجتی نیا در دیدار با خانواده شهید تاش موسی:
مهندس جمشید حجتی نیا در سخنان کوتاهی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان ، با بیان اینکه مجموعه گفتمان انقلاب اسلامی در رامسر برای پیگیری اهداف والای انقلاب تشکیل شد گفت : هدف اصلی این تشکل ، ترویج و پیاده سازی پیام های حضرت امام خمینی (ره) و توصیه های رهبر معظم انقلاب ، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا است.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۱۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ، جمعی از اعضای شورای مرکزی و کمیته های شاخه جوانان و شورای مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان رامسر با حضور در منزل شهید مدافع حرم مصطفی تاش موسی ، یاد و خاطره ی تنها شهید مدافع حرم رامسر را گرامی داشت.

در این دیدار مهندس جمشید حجتی نیا در سخنان کوتاهی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان ، با بیان اینکه مجموعه گفتمان انقلاب اسلامی در رامسر برای پیگیری اهداف والای انقلاب تشکیل شد گفت : هدف اصلی این تشکل ، ترویج و پیاده سازی پیام های حضرت امام خمینی (ره) و توصیه های رهبر معظم انقلاب ، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا است.

وی با بیان اینکه در کنار مجموعه گفتمان ، قریب به یک سال است که جمعی از جوانان انقلابی اقدام به تشکیل شاخه ی جوانان این مجموعه کرده اند افزود : جوانانی که در جاهای مختلف چه حقیقی و چه مجازی نظیر پایگاه خبری رامسرنوین و اموراتی که وجود آنها نیاز است حضور پیدا می کنند تکلیف مدارانه وارد صحنه می شوند.

مسئول گفتمان انقلاب اسلامی رامسر با بیان اینکه مجموعه گفتمان نه یک سیستم دولتی است و نه به جایی اتصال دارد و تک تک اعضا بنا بر تکلیف این مجموعه را هدایت می کنند تصریح کرد : امروز جوانان عزیز ، تداوم دهنده ی راه امام و شهدا هستند و قطعا راه و مسیر شهید تاش موسی را ادامه خواهند داد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی در کشور به مسائلی که مربوط به شهدا می شود توجه زیادی صورت می گیرد که این در دنیا یک استثنا است ادامه داد : در سال های دور مردم این کشور بیش از ده سال با روس ها جنگ کردند و در آن جنگ خیلی از مراجع فتوای جهاد دادند و مردمی که وارد میدان جنگ کشته می شدند شهید لقب می گرفتند ولی متاسفانه از شهدای آن جنگ ده ساله آثار خوبی بر جا نمانده است اما به برکت نظام اسلامی شهدای این انقلاب روز به روز در میان مردم شناسانده تر می شوند.

مهندس حجتی نیا اظهار داشت : جوانانی که امروز در این محفل حاضر هستند و یا در این جمع حضور ندارند در دفاع مقدس حضور نداشتند ولی انصافا برای اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند.
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جوانان امروز اگر از جوانان سال های دفاع مقدس جلو تر نباشند عقب تر نیز نیستند ابراز داشت : بنده با تمام وجود روحیه ی انقلابی را در جوانان امروز شاهد هستم و به اتفاق دیگر از اعضای مرکزیت گفتمان از حضور در کنار جوانان گفتمان احساس شعف می کنم.

عضو مرکزیت گفتمان انقلاب اسلامی رامسر با بیان اینکه راه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدایی چون شهید تاش موسی ادامه خواهد یافت افزود : ممکن است از سوی برخی ها کم لطفی هایی صورت پذیرد ولی نیاز است در مسیر انقلاب اسلامی دل های خود را محکم نگه داریم.

گفتنی است در پایان این مراسم طی لوحی از سوی مهندس حجتی نیا از شایان تاش موسی فرزند شهید تاش موسی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها