خبرهای داغ:
در سالروز آغاز عملیات بیت المقدس دهم اردیبهشت ماه (مربوط به آزاد سازی خرمشهر) برنامه ای در خصوص تدریس درس 23 اجتماعی با محتوای چگونگی اشغال خرمشهر و مقاومت رزمندگان اسلام برای آزادی خرمشهر در موسسه امام حسین سیدالشهدا علیه السلام اجرا شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۴۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هنوز کشتی پرتلاطم انقلاب به ساحل امنی نرسیده بود که وارثان قابیل ، خاک پاک میهن را با قدم های کثیف خود آلودند.

پیکرهای توانای ملت، کوله بار خستگی را برزمین نگذاشته به آستانه های دفاع دویدند وسربلندترین روزها و روسفیدترین شب ها را رقم زدند. شهدا را به خاک نسپاریم به یاد بسپاریم. 

در سالروز آغاز عملیات بیت المقدس دهم اردیبهشت ماه (مربوط به آزاد سازی خرمشهر) برنامه ای در خصوص تدریس درس 23 اجتماعی  با محتوای چگونگی اشغال خرمشهر و مقاومت رزمندگان اسلام و تلاش برای آزادسازی خرمشهر  در موسسه امام حسین سیدالشهدا علیه السلام اجرا شد.

این برنامه با هدف آشنایی دانش آموزان با دوران هشت سال دفاع مقدس با روش نمایشی (تزیین کلاس، پاورپوینت و فیلم ) با مشارکت دانش آموزان ابوالفضل سبزه کار، حمدجواد نورس، محمدمهدی شجاعی نسب، سجاد زرگری و خانم شاکرنژاد در کلاس ششم (ج) اجرا شد.

 گفتنی است، مدیرعامل موسسه و همکارانشان در موسسه و کارکنان آموزشگاه در اجرای برنامه فوق حضور داشتند.

شایان ذکر است، در این برنامه یادواره ای برای شهیدان جهان آرا وبهنام محمدی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها