خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : شهید مطهری نمونه بارزی از یک هادی عقیدتی در مسائل اعتقادی بوده است و هنوز آثار آن بزرگوار می تواند روشنگر راه مسیر هدایت آحاد مردم به ویژه جوانان باشد.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۴۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان ضمن تبریک به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت سی و نهمین سالگرد شهادت مظلومانه استاد فرزانه و دانشمند گرانقدر شهید مطهری و هفته عقیدتی در سپاه و بسیج گفت: شهید مطهری نمونه بارزی از یک هادی عقیدتی در مسائل اعتقادی بوده است و هنوز آثار آن بزرگوار می تواند روشنگر راه مسیر هدایت آحاد مردم به ویژه جوانان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی افزود : در زمانی که میل به شبهات اعتقادی در بین جوانان جریان داشت متفکر بزرگ استاد مطهری ، همچون سدی محکم در مقابل این شبهات می ایستاد.

وی گفت : امسال سالروز شهادت آن مرد بزرگ مصادف شده است با میلاد امام عصر (عج) و این اتفاق را به فال نیک می گیریم و در ادامه خاطر نشان کرد امروز در گوشه و کنار در فضای مجازی می شنویم که عده ای در رابطه با امام زمان (عج) شبهاتی را مطرح می کنند قطعا با رجوع به منابع دینی و سخنان بزرگانی همچون شهید مطهری (ره) می توانیم جوانان را از این همه هجمه خطرناک مصون و محفوظ بداریم.

حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی افزود : ناحیه امام صادق (علیه السلام ) همچون سال های گذشته برنامه های متنوعی را برای پاسداشت یاد و خاطره شهید مطهری (ره) و گرامی داشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه در نظر دارد مانند : تجلیل از مربیان و دعوت از سخنرانان و حضور در گلستان شهدا و ...

وی در پایان گفت : از خداوند متعال می خواهیم که همه ی مارا قدردان شهدا و عالمان مجاهدی همچون شهید مطهری (ره) بگرداند و بتوانیم مانند آن بزرگواران قدمی در راه اعتلای اسلام و تقویت معنویت هم در خودمان و هم در دیگران برداریم

ارسال نظرات
پر بیننده ها