فرمانده سپاه ناحیه میناب، گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ابر قدرتی بزرگ در منطقه هستیم.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۸۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان احمدی نیا ضمن گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، شهید مطهری را یار امام وانقلاب دانست و گفت:افکار و اندیشه های شهید استاد مطهری باید به نسل های بعد از انقلاب نیز انتقال داده شود تا قشر بعد از انقلاب نیز با این اندیشه های ناب شهید مطهری آشنا باشند.

فرمانده سپاه میناب در ادامه دشمنی آمریکا و اسرائیل با ملت ما را همیشگی دانست و افزود:اگر امروز آمریکا و متحدان غربی و عربی اش جرئت حمله به کشور ما را ندارند به خاطر قدرتی است که بواسطه انقلاب اسلامی ایران نصیب ملت ما شده و در ساخت پیشرفته ترین جنگ افزارهای نظامی به خودکفایی رسیده ایم.

طالب احمدی نیا با بیان اینکه گروه های مقاومت منطقه الگویشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت:امروز هیچ معادله سیاسی در منطقه بدون حضور و دخالت ایران حل و فصل نمی شود و این را همه می دانند که اگر ایران نخواهد هیچ برنامه و عملیاتی در منطقه ما جواب نخواهد داد.

احمدی نیا اظهار داشت:امروز جهان کفر علیه انقلاب اسلامی ما بسیج شده اند ولی غافل از آنند که این نظام و انقلاب ما بی صاحب نیست وانشاالله به خواست خداوند متعال این انقلاب ما به رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی ) به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) متصل خواهد شد و ریشه ظلم و فساد در جهان برچیده خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار