خبرهای داغ:
مسئول سابق قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی کشور در یادواره شهدای دانشجویی میانه، شهادت را والاترین هدیه خدا خواند و گفت: غیر از مقام شهادت که بالاترین هدیه خدا به شهید است، شهدا از موهباتی دیگر برخوردار می شوند که جریان زندگی در ادوار تاریخ و تاثیرگذاری بر تحولات آینده از جمله این موهبات است.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۲۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد تاجیک با روایتگری از شهدا و سیر و سلوک آن ها، احترام به پدر و مادر، ساده زیستی و دوری از تجملات، بی اعتنایی به دنیا، شجاعت و اخلاق را شاخص ترین خصوصیات مشترک شهدا عنوان کرد.

  وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: تحولات کنونی نسل جوان و شکست داعش مصداقی از تاثیرگذاری در تحولات آینده شهدای دفاع مقدس است.

   مسئول اسبق قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی کشور بر لزوم مقابله با داعش در خارج از خاک کشور تاکید کرد و گفت: اگر ما این ضرورت را به انجام نمی رساندیم اکنون باید با او در مرکز کشور می جنگیدیم.

شهادت والاترین هدیه خداست/مطالبه گری مهم ترین وظیفه دانشجوست

   تاجیک حضور در مجلس شهدا و تکریم آن ها و خانواده هایشان را ضروری دانست و اظهار کرد: تنها اینها کافی نیست ما باید با شناخت خصوصیات و خواسته های شهدا، با استمرار راه شهدا، به معنای واقعی تکریمشان کنیم.

   وی با اشاره به اشرافی گری ها و خروج از مسیر انقلاب برخی از مسئولان کشور، مطالبه گری را وظیفه دانشجویان دانست و افزود: باید با مقابله با خطر ارتجاع از بازگشت روحیه اشرافی گری و تجمل گرایی دوران قبل از انقلاب به مسئولان فعلی ممانعت کنیم.

  آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با حضور بیش از 200 نفر از دانشجویان بسیجی و جمعی از اساتید و مسئولان شهرستان در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار و در آن از خانواده شهدا، دست اندرکاران راهیان نور و جهادگران بسیج سازندگی دفتر بسیج دانشجویی میانه تجلیل شد.

 

ارسال نظرات