سردار ناطری:

راه پیروزی بر دشمنان پیروی از فرامین مقام معظم رهبری است

جانشین فرمانده سپاه سلمان گفت: کارگران هم قبل از انقلاب و هم بعداز انقلاب در بحث جبهه مقاومت نقش بسزایی داشته اند.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۲۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان سردار محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جمع معتمدین و بسیجیان شهرستان دلگان ضمن تبریک روز جوان به سربازان گمنام امام زمان (عج) به نقش بجا و خوب سربازان گمنام امام زمان (عج) در بحث امنیت کشور اشاره کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان با پیروی از فرامین جانشین برحق امام زمان تاکنون نقش بسزایی در بحث امنیت و مبارزه با ترفند‌ها و نقشه‌های دشمنان داشته اند و توانسته اند تمامی ترفند‌های دشمنان را برای برهم زدن امنیت کشور خنثی کنند.
وی به نقش به سزای کارگران در قبل و بعد از انقلاب اشاره و افزود: کارگران در زمان قبل از انقلاب و هم در بعد از انقلاب نقش مثبتی در بحث جبهه مقاومت داشته اند و توانسته اند گام بسیار بلندی برای آبادانی کشوربردارند.
سردار ناظری پیروی از فرامین مقام معظم رهبری را تنها راه پیروزی بر دشمنان دانست و بیان کرد: هر جا که پیروزی حاصل شده است و هرجا که دشمنان طعم شکست را تجربه کرده اند قطعا و یقینا پیروی از فرامین مقام معظم رهبری بوده است.
وی اظهارداشت: امروزه دشمنان با ترفند‌ها و توطئه‌های زیاد می‌خواهند مردم را از راه مستقیم و درست به بیراهه بکشند تا به اهداف ننگین خود برسند.
ناظری وظیفه مردم را پیروی از فرامین مقام معظم رهبری دانست تا با پیروی از فرامین رهبری مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار