مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه زابل گفت: با توجه به اینکه سال هاست مقام معظم رهبری واژه اقتصاد را در عنوان نام سال گنجانده اند می‌توان گفت که اقتصاد مهم ترین بحث فعلی کشور است.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۳۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل حجت الاسلام قادری در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی و سیاسی گفت: اصحاب رسانه به عنوان فرماندهان و سربازان جنگ فرهنگی در بیداری و هوشیاری در دفاع از ارزش‌ها می‌توانند بسیار اثرگذار و مهم باشند.
وی افزود: اصحاب رسانه به عنوان یک مجاهد و رزمنده باید در فضای امروز کشور که دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم ایران است، به روشنگری توجه کنند.
نماینده، ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان زابل تصریح کرد: در خصوص شعار سال همه رسالت دارند، چرا که ۹ سال است از سوی رهبری شعار سال اقتصادی انتخاب می‌شود و این نشان می‌دهد بحث کلیدی در کشور اقتصاد است و دشمن هم از این طریق وارد شده است.
حجت الاسلام قادری اظهار داشت: نمایندگی، ولی فقیه بازوی فرماندهی در سپاه است و وظیفه حفظ ارزش‌های دینی، اعتقادی، رشد و کمال تربیت پاسداران انقلاب اسلامی را برعهده دارد.
وی اذعان کرد: برنامه‌های حوزه نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زابل در راستای گرامی داشت هفته عقیدتی و سیاسی از ۱۲ اردبیهشت ماه مصادف با نیمه شعبان ومیلاد منجی عالم بشریت آغاز و تا ۱۸ اردبیهشت ماه ادامه دارد.
حجت الاسلام قادری بیان کرد: بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی، مذهبی، سیاسی، و اجتماعی با عناوین حکمت مطهر، جشن ها، نشست‌های بصیرتی در سطح سپاه و بسیج، غباروبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه وجماعات، فراخوان مقاله وتجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و مسابقه کتابخوانی اجرا می‌شود.
نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه زابل اظهار کرد: در راس تمام فعالیت‌های یاد شده، رشد و تعالی، حفظ ولایتمداری، در صحنه بودن، احساس تکلیف و مسوولیت کردن و اقدام به جا و به موقع در عرصه‌های مختلف تهدید انقلاب به عنوان اساسی‌ترین رسالت‌های نمایندگی، ولی فقیه در سپاه است.
وی تاکید کرد: از دیگر وظایف نمایندگی، ولی فقیه تبیین شاخصه‌ها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی و شهید مطهری، رشد و تعالی ولایتمداری و اقدام به موقع در برابر تهدیدات انقلاب، سپاه و بسیج نیروی مکتبی و اعتقادی است که باید مدام سیراب شود و آثار شهید مطهری کمک حال خوبی است که نیرو‌های ما از این سرچشمه استفاده کنند و از همین رو هم سپاه و بسیج نیروی مقتدر و قدرتمند مطرحی است که توطئه‌ها را خنثی کرده است.
ارسال نظرات