خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: مسؤولان باید دلسوز مردم باشند و امکانات را برای آن‌ها مهیا کنند تا به قرب خدا برسند بنابراین لازم است هدف اصلی خدمت به مردم باشد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۳۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
مسؤولان در خدمت‌رسانی دلسوز مردم باشند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیران ارشد برق استان هرمزگان اظهار کرد: عمل بشر در هر پست و مقامی دارای اهمیت است بنابراین انسان باید در هر پست و مقام خدماتی برای جامعه داشته و در فکر اصلاح جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید دلسوز مردم باشند و امکانات را برای آن‌ها مهیا کنند تا به قرب خدا برسند بنابراین لازم است هدف اصلی خدمت به مردم باشد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خداوند در قرآن به مسئله نیکوکاری تأکید کرده است گفت: خداوند از مؤمنان خواسته نسبت به یکدیگر نیکوکار باشند بر همین اساس مشخص می‌شود احسان به مردم در اولویت است.

وی عنوان کرد: خداوند رضایت خود را در رضایت مردم قرار داده است. تأمین مواد حیاتی مردم بر عهده شما است، زیرا آب و برق برای مردم اهمیت دارد بنابراین شما می‌توانید در این بخش به مردم کمک کنید و در این مسیر به محرومان خدماتی ارائه دهید.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه خداوند به مردم در ارائه خدمات اهمیت می‌دهد گفت: خداوند پاداش برای این بخش در نظر می‌گیرد و برای مردم‌داری نیز امتیازات و پاداش ویژه اختصاص می‌دهد بنابراین باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وی یادآور شد: در پست و مقام خود خدمت به مردم را فراموش نکنید و همواره بر این امر تأکید داشته باشید.
ارسال نظرات