خبرهای داغ:
استاندار قم با اشاره به شعار امسال در مورد حمایت از کالای ایرانی گفت: این شعار‌ها بر اساس یک استراتژی بلند مدت مطرح شده است، که مبنای اصلی اقتصاد مقاومتی بوده و برای اجرایی شدن آن نیاز به تولید واشتغال است.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۴۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
حمایت از کالای ایرانی مبنای اقتصاد مقاومتی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی ظهر امروز در همایش روز ملی شوراها، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز کارگر و روز ملی خلیج فارس گفت: رویکرد تعاملی دولت تدبیر وامید زمینه ساز اجرای منویات امام (ره) در مورد شورا‌ها است.

استاندار قم با اشاره به اینکه در این دولت حدود ۶ هزار میلیارد بودجه برای روستا‌ها وتوسعه امور روستا‌ها تخصیص داده شده است ادامه داد:ما برای انجام وظیفه خود باید شاخصی داشته باشیم، این شاخص پیروی از قانون است، باید در تمام فعالیت‌ها ومصوبات پیروی از قانون را ملاک فعالیت خود قرار دهیم تا نخواهیم به کسی پاسخگو باشیم.

صادقی با اشاره به نگرش ملی در موضوعات مختلف گفت: اگر ما در کنار هم جمع شده‌ایم و درحال خدمت هستیم، باید موضوع نگرش ملی را در خود وجامعه تقویت کنیم و این نگاه محدود ومنطقه‌ای را از بین ببریم.

وی با اشاره به موضوع تقویت سرمایه‌های اجتماعی ادامه داد: با توجه به مسائل امروز کشور از جمله مسئله اقتصادی، باید مسئله جذب سرمایه را تقویت کنیم، چون این مسئله باعث امید در جامعه می‌شود.

استاندار قم با اشاره به انواع آسیب‌های اجتماعی که در جامعه گرفتار آن‌ها هستیم اظهار کرد: در این مسائل وظیفه مسئولین است که با آن‌ها مقابله کنند، اگر به وظایف‌مان درست عمل کنیم این موارد را کاهش خواهیم داد.

صادقی با اشاره به موضوع کم آبی در کشور گفت:اکنون در کشور مسئله تنش آبی وجود دارد، که اگر وظایف‌مان را به درستی انجام ندهیم، آیندگان با مشکل روبرو می‌شوند.

وی با اشاره به شعار امسال در مورد حمایت از کالای ایرانی ادامه داد: این شعار‌ها بر اساس یک استراتژی بلند مدت مطرح شده است، که مبنای اصلی اقتصاد مقاومتی بوده و برای اجرایی شدن آن نیاز به تولید واشتغال است، که با اجرایی شعار‌ها به این هدف خواهیم رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها