فرمانده قرارگاه شهید هراتی:

بیش از هزار و ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی در سال قبل در سیستان به بهره برداری رسیده است

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی گفت: دو طرح محروميت زدايي مسكن جانبازان با اعتبار ٨٠ميليون تومان در زابل به بهره برداري رسید.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۴۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
سرهنگ پاسدار پرویز آبسالان، فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زابل خدمت به محرومین و نیازمندان و حل و رفع مشکلات آن‌ها را از افتخارات سپاه عنوان کرد و، گفت: الویت مهم سپاه محرومیت زدایی است که در این راستا اقدامات خوبی توسط قرارگاه شهید هراتی سیستان ویژه برادران و خواهران شیعه و سنی انجام شده است.
وی با اشاره به این مطلب که در راستای خدمت به مردم محروم و نیاز در سال گذشته هزار و ٢٦٤ پروژه در منطقه سیستان شامل ساخت خانه محرومین اشتغالزایی در منطقه سیستان به بهره برداری رسیده است افزود:. تا پایان امسال هم دو هزار طرح دیگر در حوزه زیر ساخت روستایی و اشتغال و ساخت مسجد و مدرسه به بهره برداری می‌رسد.

آبسالان بیان کرد: برای ایجاد اشتغال قرارگاه شهید هراتی، تسهیلاتی را برای علاقه‌مندان به تولید و پرورش قارچ صدفی در نظر گرفته است.

وی اذعان کرد: در حال حاضر در بخش تولید قارچ برای ٢٠٠ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی شده و قارچ تولید شده علاوه بر عرضه در منطقه به استان‌های همجوار نیز صادر می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی ادامه داد: سپاه پاسداران در تمامی نقاط کشور توان خود را در جهت محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال به کار گرفته تا با عملی کردن اقتصاد مقاومتی در جهت رشد و پیشرفت کشور گام‌های ارزنده بردارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار