خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای بسیج کارگری استان با گرامیداشت یاد و نام شهدا، گفت: اراده دشمن بر این است که جلوی اهداف نظام و اسلام و انقلاب را بگیرند تا گسترش پیدا نکند.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۵۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده افزود: برگزاری یادواره ها بهانه ای است تا یادمان نرود که چه تلاس ها، اسارت ها و شهادت هایی شده است تا  متوجه باشیم چگونه از این مسیری که امام و رهبری برایمان ترسیم کرده است و شهدا رفتند محافظت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت کارگر و اینکه عرق کارگر چون خون شهید است، اظهارداشت: امام راحل در این باره فرمودند؛ «خداوند خودش یک کارگر است» و یا نبی اکرم فرمودند؛ «باید بر دست کارگر بوسه زد و جای این دست ها بهشت است».

عباسقلی زاده ادامه داد: همین کارگران در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرین بودند و توانستند به خوبی نقش خود را در کنار مجاهدت کاری، در حراست از آرمان ها نیز ایفا کنن.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های کشورمان با وجود تهدیدها و تحریم ها، بیان کرد: عامل اصلی پیشرفت مان پس از انقلاب خودمان بوده ایم و درحالت تحریم کسی کمکمان نکرد.

عباسقلی زاده اضافه کر: رکود نسبی الان در جامعه این است که خودمان و توانایی هایمان را از یاد برده ایم و به بهانه پیشرفت سازی نباید خودمان و استعدادهایمان را از یاد ببریم و در جا بزنیم.

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی، تاکید کرد: مدیری که به فکر تولید و طراحی است همگی در سلسله مراتب کارگری قرار دارد و عامل پیشرفت ما مردم و اعتماد به خودمان است.

عباسقلی زاده یادآور شد: بیش از 20 هزار واحد تولیدی تعطیل شده یا راکد است که در قبال آن با واردات مواجهیم و باید برای خروج از این حالت به خودمان برگردیم و به خدا توکل کنیم و بدانیم برجام نیز نتوانست کاری کند و تنها برکت برجام این بود که به استکبارشناسی رسیدیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم عزتمان حفظ شود باید به خودمان متکی باشیم و با ایحاد جو صمیمی باهم کار کنیم و عاشقانه تلاش و به منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصادمقاومتی توجه کنیم که هرچه امروز مشکلات داریم از بی توجهی به این مقوله مدنظر رهبری است.

ارسال نظرات