خبرهای داغ:
مدیر مقاومت بسیج مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بسیج توانسته با انسجام و همدلی و مشارکت یکدیگر از موانع و محدودیت‌ها نیز عبور کند.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۵۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، کریم محرمی‌راد ظهر امروز  در همایش پایگاه‌های بسیج  منطقه 5 شرکت‌های آب و فاضلاب کشور که با شرکت نمایندگان استان‌های  گلستان، سیستان و بلوچستان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: تفکر بسیجی راه‌گشای توسعه کشور است و باید از این تفکر را جهت محرومیت‌زدایی  استفاده کنیم.

وی هدف از این گردهمایی را هم‌اندیشی در راستای تقویت و انسجام‌بخشی بسیج، ایجاد تعامل مثبت و موثر نیروهای بسیجی حوزه آبفا با یکدیگر اعلام کرد.

مدیر مقاومت بسیج مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: بسیج به عنوان بازوهای توانمند سازمان‌ها و نظام است که به تحقق اهداف سازمان کمک می‌کند و این به نوعی تاکتیک و تغییر رویکرد پایگاه بسیج محسوب می‌شود.

محرمی‌راد با تاکید بر توانمندسازی نیروهای بسیج سازمان‌ها به عنوان اولویت اول، استمرار آموزشی این نیروها در قالب آموزش‌های فردی، سارمانی و تخصصی را ضروری برشمرد تصریح کرد: محور فعالیت شرکت های آبفا بایستی تقویت معنویت و حلقه های صالحین و پایه گذاری مهارت های اسلامی در جهت معنوی سازی سازمان ها باشد.

محرمی‌راد خاطرنشان کرد: برای محرومیت زدایی بایستی از ظرفیت بسیج استفاده کرد چرا که با وجود محدودیت‌های موجود، بسیج توانسته با انسجام و همدلی و مشارکت یکدیگر از موانع و محدودیت‌ها نیز عبور کند.

مدیرعامل  شرکت آب وفاضلاب روستایی استان گلستان هم در این مراسم ضمن تاکید بر تاثیرگذاری نیروهای بسیجی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها، اظهار داشت: بسیج می‌تواند با ارائه خدمت صادقانه و بی‌منت، نگاه به حوائج مردم و حل آنها به عنوان تکریم ارباب رجوع و کار جهادی نقش موثری در سلامت اداری و تقویت ادارات داشته باشد.

شکیبافر افزود: تفکر کار جهادی  می‌تواند به توسعه و آبادانی وپیشبرد کارهای عمرانی و آب و فاضلاب کمک کند و با این روحیه در همه کارکنان تقویت و به کارگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها