خبرهای داغ:
درمانگاه شبانه‌روزی شهدای بندرترکمن صبح امروز با حضور مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان کشور و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،حسین دهقان عصر دوشنبه در آیین افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی شهدای بندر ترکمن هدف از راه‌اندازی موسسه تأمین درمان بسیجیان را ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به بسیجیان اعلام و اظهار کرد: گروه هدف که تحت پوشش موسسه تأمین درمان بسیجیان هستند علاوه بر مردم و بسیجیان مردم مناطق محروم و کم برخوردار را هم شامل می‌شود.

وی افزود: موسسه تأمین درمان بسیجیان به شکل مستقیم و غیرمستقیم به جامعه هدف خود خدمات ارائه خواهد کرد.

مدیرعامل موسسه تأمین درمان بسیجیان با بیان اینکه ایجاد مراکز درمانی خدمت‌رسانی از فعالیت‌های غیرمستقیم این موسسه بوده، گفت: ازجمله خدمات مستقیم این موسسه همچون بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تکمیل درمان، عمر و حوادث و طرح ۱۵ رمضان ویژه رزمندگان دوران دفاع مقدس، ارائه خدمات مددکاری برای افراد بی‌بضاعت و بیماران محروم دارای بیماری‌های صعب‌العلاج را شمال می‌شود.

وی تصریح کرد:  موسسه تأمین درمان بسیجیان کشور طراحی را در حمایت از زوج‌های نابارور، بر اساس بند چهار سیاست‌های جمعیت ابلاغی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوانی، پویایی و بالندگی جمعیت در دستور کار خود قرار داده است.

دهقان با بیان اینکه اکنون قراردادی با مراکز معتبر درمان ناباروری منعقد شد، اظهار کرد: تاکنون بیش از دو هزار و ۵۰۰ زوج تحت پوشش طرح حمایت از زوج‌های نابارور قرار گرفتند.

وی آموزش بهداشت و درمان به مردم را یکی دیگر از رویکردهای این موسسه اعلام کرد و افزود: توجه نکردن به این موضوع در کشور باعث شده تا بودجه کلانی به آن اختصاص یابد که در همین راستا اقداماتی در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیرعامل موسسه تأمین درمان بسیجیان گفت: از سال گذشته طرح آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی بر پایه طب سنتی توسط این موسسه در حال انجام است.

دهقان از فعالیت ۴۵ مرکز درمانی موسسه تأمین درمان بسیجیان در کشور خبر داد و اظهار کرد: با افتتاح این درمانگاه ما شاهد فعالیت ۴۶ مرکز درمانی در سطح کشور خواهیم بود.

مدیرعامل موسسه تأمین درمان بسیجیان با بیان اینکه درمانگاه شبانه‌روزی شهدای بندر ترکمن سومین مرکز درمانی موسسه تأمین درمان بسیجیان در استان گلستان است، گفت: تا پایان امسال شاهد افتتاح چهارمین درمانگاه بسیجیان در شهرستان آزادشهر خواهیم بود.

دهقان با اشاره به اینکه درمانگاه شبانه‌روزی شهدای بندر ترکمن بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: با راه‌اندازی این درمانگاه برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال‌زایی دائم و پایدار ایجادشده است.

وی تصریح کرد : در برنامه توسعه‌ای این درمانگاه سعی خواهیم داشت بخش فیزیوتراپی و رادیولوژی را هم فعال کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها