مراسم تجلیل از فرمانده فقید پایگاه شهید آوینی و معارفه فرمانده جدید این پایگاه به همت حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۷۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم معارفه فرمانده پایگاه شهید آوینی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا و تکریم فرمانده فقید پایگاه مرحوم محمد مهدیان با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و فرماندهان پایگاه های بسیج و بسیجیان در مسجد الهادی شهرک البرز برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار حسین یارمحمدی در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه با تجلیل از زحمات صادقانه مرحوم مهدیان در مدت تصدی این مسئولیت و فعالیت خالصانه این جانباز سرافراز برای وی آرزوی علو درجات کرد و با بیان اینکه ماموریت مهم بسیج نجف فرامین رهبری انقلاب است گفت: خدمت به مردم در کنار ترویج فرهنگ بسیج مهمترین اولویت سازمان بسیج است و باید با تمام توان در این راستا حرکت کنیم و خدمت رسان مردم باشیم.
وی با اشاره به شعار سال افزود: حمایت از کالای ایرانی را باید از خانه و خانواده خود شروع کنیم و بسیجیان در این راستا باید در خط مقدم حرکت باشند.
در این مراسم محمدرضا امینی به عنوان فرمانده پایگاه شهید آوینی معرفی شد و با اهدا لوح تجلیل از طرف سردار فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان از خانوادن جانباز فداکار مرحوم مهدیان تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها