خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت، مراسم پیاده‌روی «حماسه حضور برای ظهور» را در شیراز خلق می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۸۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ضمن تبریك فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت گفت: جامعه بشری منتظر است تا به دست منجی و مصلحی توانا به ساحل نجات برسد و گرنه هستی و آفرینش انسان به مقصد نهایی و کمال خویش نخواهد رسید.

وی با اشاره به آیه ۵ سوره قصص گفت: این اراده الهی است که روزی آن منجی حقیقی خواهد آمد، چرا که خداوند، خود فرموده است كه اراده ما بر این قرار گرفته است که به مستضعفین نعمت بخشیم، و آن‌ها را پیشوایان و وارثین روی زمین قرار دهیم!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان كرد: این مصلح واقعی و وارث حقیقی کسی نیست، جز مهدی موعود(عج) که به عنوان «بقیة‌اللّه»، در پس پرده غیبت به سر می‌برد، تا روزی که مشیت خداوندی اقتضا کند، آن حضرت ظهور و زمین را سراسر پر از عدل و داد کند.

رضایی با بیان اینكه انگیزه ظهور را باید در عوامل غیبت جست‌وجو کرد، افزود: باید علل غیبت را مورد توجه قرار داد و موانع را برطرف کرد تا زمینه ظهور مهیا شود.

وی تأكید كرد: همه ما در ارتباط با انتظار و مهدویت و ظهور، نقش و مسئولیت داریم و نمی توانیم خود را بی تفاوت و غیرموثر بدانیم و اگر همه ما به طور فردی یا جمعی مجاهدت کنیم و به هر نحو ممکن برای یاری امام خود کاری انجام دهیم، بی‌تاثیر نخواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: البته نیازمند نظریه پردازی در مورد زمینه‌سازی عام ظهور نیز هستیم تا بتوانیم به بخشی از حدود و ثغور آن اطلاع داشته باشیم.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای برنامه‌های خاص نیمه شعبان در فارس خبر داد و ضمن دعوت از امت همیشه در صحنه فارس جهت همکاری و شرکت در برنامه‌هایی که به این مناسبت در سراسر استان برگزار می‌گردد، گفت:‌ در شیراز مراسم پیاده‌روی «حماسه حضور برای ظهور» در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح از بلوار كریم خان زند مقابل درب مجتمع فرهنگی شلمچه به‌سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی كاظم شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار