خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا به امروز تمام شعار‌ها و اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی همچنان رو به جلو در حال حرکت و پیشرفت است و هیچ توطئه‌ای از دشمنان برای براندازی این انقلاب چاره‌ساز نشد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۸۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سردار یونس امیری، جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته، ۹ اردیبهشت‌ماه در دومین یادواره شهدای كارگری استان فارس ضمن گرامیداشت یاد ۱۵ هزار شهید این استان گفت: ۱۴ هزار شهید كارگری در كشورمان تقدیم انقلاب اسلامی شده است كه از این تعداد ۱۵۰۰ شهید مربوط به استان فارس است.

وی انقلاب اسلامی را نعمت و هدیه‌ای بزرگ از جانب خداوند برشمرد که برگرفته از قرآن مجید است و حامی مستضعفان جهان که با مستكبران عالم در حال مبارزه است.

امیری تأکید کرد: ما حامی مردم مستضعف جهان هستیم این را قرآن می‌فرماید و انقلاب ما هم با تأسی از قرآن مجید به پیروزی رسید لذا دشمنان انقلاب اسلامی این مسئله را برنتابیدند و تحمل این اهداف انقلاب را نداشتند و بلافاصله برای براندازی این انقلاب همگی دست به كار شدند و شروع به توطئه علیه این نهاد نوپا كردند.

جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینكه به فضل الهی امام جنگ را به زیبایی هدایت و فرماندهی كرد و به پیروزی رسانید، گفت: تمام اقشار مختلف مردم در این جنگ برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی وارد عرصه شدند به طوری كه تنها از قشر كارگری ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد كه البته تمام قشرها شهدایی را در این راه تقدیم كردند.

وی با تأكید بر اینكه امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار، عزت و سربلندی است، گفت: تا به امروز تمام شعارها و اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی همچنان رو به جلو در حال حركت و پیشرفت است و هیچ توطئه‌ای از دشمنان برای براندازی این انقلاب چاره‌ساز نشد.

امیری با مقایسه اقتدار و عزت ایران اسلامی در دنیا با زندگی ذلت‌بار رژیم تكفیری آل سعود گفت: امروز مشاهده می‌كنیم كه آمریكا از آل سعود به عنوان گاو شیرده یاد می‌كند و این اوج ذلت و خواری است در حالی كه ایران اسلامی با همت نیروهای مسلح آن در منطقه‌ای سراسر بحران‌زده كه دام‌های تروریستی در اطراف آن زیاد است،‌ در اوج اقتدار و امنیت به سر می‌برد.

جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینكه امروز به عنوان یك قدرت حاضر در جهان حرف برای گفتن داریم، به شلیك موشك‌های غربی‌ها به سوریه اشاره كرد و گفت: ۱۰۳ موشك به سوریه شلیك كردند كه ۷۳ فروند آن توسط پدافند هوایی سوریه منهدم شد و مابقی آن نیز در نواحی تخلیه شده و بیابان‌ها به زمین زده شد اما آن‌ها باید بدانند كه اگر اتفاقی بیفتد حتماً پاسخ موشك‌های آنها را خواهیم داد.

به گفته امیری كار و كارگر هم مورد توجه دین اسلام، پیامبر(ص)، ائمه اطهار و هم رهبر معظم انقلاب و امام راحل بوده و هست.

وی حیات یك ملت را مرهون كار و كارگر دانست و این واقعیتی است كه بحمد الهی كارگران ما با همه مشكلات اقتصادی نگذاشتند تا امروز چرخ اقتصاد لنگ بماند اگرچه بخشی لنگ شده است اما باز هم كارگران ما با ادای تكلیف كارگران گوش به فرمان رهبر خودشان هستند و اجازه نخواهند داد كه تحریم‌های آمریكا تأثیری بر اقتصاد ما بگذارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها