خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از تحقق وعده‌های معاون رییس جمهوری برای دیار سید جمال خبر داد و گفت: طبق وعده آقای نوبخت قرار بود 70 میلیارد ریال برای توسعه عمرانی شهرستان اختصاص یابد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۹۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳

تحقق وعده‌های معاون رییس جمهوری برای دیار سید جمالبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده در همایش شوراهای اسلامی شهرستان از  تحقق وعده‌های معاون رییس جمهوری برای دیار سید جمال خبر داد و اظهارکرد: طبق وعده آقای نوبخت قرار بود 70 میلیارد ریال برای توسعه عمرانی شهرستان اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: این اعتبار به تازگی به شهرستان ابلاغ شده که 15 میلیارد ریال آن برای تکمیل استخرشنای نیمه کاره فرهنگیان، 5 میلیارد ریال برای کمک به ورزش بانوان و همچنین 10 میلیارد ریال برای احداث پل هوایی در شهر اسدآباد با هدف کاهش ترافیک و جلوگیری از تصادفات درون شهری هزینه می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: اختصاص ردیف بودجه برای آزادراه همدان- اسدآباد- کرمانشاه، اتصال اسدآباد به شبکه ریلی کشور و احداث دانشکده بهداشت 3 ردیف بودجه اختصاص یافته در قانون مجلس بوده که اتفاق افتاده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:هر ساله 50 میلیارد تومان در قالب دانشگاه‌ها برای اسدآباد اعتبار اختصاص می‌یابد که در این زمینه ماه گذشته 3 میلیارد تومان برای اسدآباد ابلاغ شد که با نظر نماینده شما باید در شهرستان توزیع شود.

رنجبرزاده همچنین به حضور یک سرمایه گذار در شهرک صنعتی اسدآباد برای ساخت کارخانه رینگ آلومینیومی خودرو اشاره کرد و گفت: راه اندازی این صنعت می تواند اقتصاد شهرستان را متحول کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت شوراها عنوان کرد: برآیند تعامل و مشورت اعضای شورا باید رفاه، آسایش مردم و توسعه روستاها باشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای انتخاب مسئولین توانمندی و کارآمد بودن است و تنها بومی بودن معیار مناسبی برای انتخاب مدیران نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات