خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در آیین جوانان نمونه این شهرستان، گفت: بهره گیری مجدد از بازنشستگان در امور مدیریتی کشور بزرگترین آفت به شمار می رود در حالی که بازنشستگان باید به معنای واقعی بازنشسته شوند.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۲۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷

ه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی تاکید کرد: باید به جای بکارگیری مجدد بازنشستگان از نیروهای جوان استفاده شود.
وی از مدیران باتجربه خواست تا از مشارکت جوانان در امور مختلف و ایده و نظرات آنان بهره لازم را ببرند چراکه وقتی فرصت و قدرت اظهار نظر به جوانان داده شده و آن ها خود را در صحنه ببینند به طور قطع استعدادشان شناسایی شده و بعد از آن است که باید زمینه را برای محول کردن امور به آنها فراهم کرد.
حجت الاسلام محمدی اظهارکرد: باید نقاط قوت جوانان شناسایی و تقویت شده و برای رفع نقاط ضعف آنها آموزش لازم ارائه شود.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه سحرخیزی و تحرک از عوامل شکوفایی استعدادهای جوانان است، افزود: والدین نباید فرزندان خود را نازپروده به جامعه تحویل دهند باید با محول کردن وظیفه به فرزندان و دانش آموزان استعدادهای آنان را شناسایی کنند.
وی ادامه داد: جوانان باید در کنار استعداد خود از قدرت های اطراف مانند خانواده، معلم، دوست وفادار، زمان و قدرت مالی به درستی و همزمان استفاده کنند و در این میان مدیریت زمان که در کشور ما نزدیک به صفر است از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا صرف دقیق زمان برای انجام امور و بهره گیری از علم و تجربه افراد موفق سبب موفقیت روزافزون می شود.

ارسال نظرات