خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به پیشرو بودن قم در عرصه‌های مختلف خصوصا در حوزه بصیرتی، طرحی با عنوان چله سرو آماده شده تا در حوزه فرهنگی اقداماتی را انجام دهیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۳۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
طرح فرهنگی هنری «چله سرو» در قم اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن مالکی‌نژاد عصر امروز در چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب توقع این است که در قم حرکت ویژه‌ای صورت گیرد اظهار کرد: با توجه به پیشرو بودن قم در عرصه‌های مختلف خصوصا در حوزه بصیرتی، طرحی با عنوان چله سرو آماده شده تا در حوزه فرهنگی اقداماتی را انجام دهیم.

مالکی‌نژاد با تاکید بر اینکه معرفی قم به عنوان محور هنر انقلابی، تهیه محتوای غنی برای فضای مجازی، شناسایی نسل جوان در حوزه هنر انقلابی و توانمندسازی مراکز برای افزایش آثار مرتبط با هنر انقلابی از اهداف این طرح است افزود: چهل جشنواره در قالب این طرح پیش‌بینی شده که عمدتا در قالب هنر است.

وی اظهار کرد: جشنواره شعر انقلابی، نمایشنامه، خوشنویسی، پرچم، المان‌سازی، مستند سازی، فیلم کوتاه، خاطره‌گویی، سرود‌های انقلابی، کتاب‌خوانی و... از جمله جشنواره‌های پیش‌بینی شده در قالب این طرح است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: پیشنهاد دادیم شورای سیاست‌گذاری از مسوولان استان تشکیل شود تا چله سرو نقطه شروع کار فرهنگی جمعی در قم باشد و کار‌های فرهنگی از حالت جزیره‌ای خارج شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها