حجت الاسلام رجب احمدی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با حضور در محل فیلمبرداری فیلم «دوراهی» از چگونگی تهیه این فیلم در شبستر بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۳۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فیلم دوراهی به تهیه کنندگی احمد نوخیزی و با سرمایه گذاری آموزشگاه رانندگی شهریار و زیرنظر کانون بسیج هنرمندان شبستر در حال تولید است.
  این فیلم با سکانس ها و لوکیشن های متعدد از روز یکشنبه ۲۶ فروردین رسماً کلید خورده است.
این فیلم از استعدادهای جوان و نوجوان هنری شهرستان و با استفاده از تجارب ارزشمند بازیگران استانی درحال تولید است. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در حاشیه بازدید از روند ساخت و تولید این فیلم راهنمایی و پشتیبانی از تولیدات فاخر و جریانسازی تولیدات ارزشمند هنری در این شهرستان را از رسالت های اصلی بسیج هنرمندان شبستر دانست و گفت: انشالله بتوانیم با استفاده از قابلیت های ارزشمند و عناصر فرهیخته در گروه های مختلف هنری در جهت رشد و بالندگی هنر تراز انقلاب اسلامی افق های روشنی بگشاییم . 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر از روند فیلمبرداری فیلم «دوراهی» بازدید کرد
حجت السلام رجب احمدی روند ساخت و تولید فیلم نیمه بلند دو راهی در شبستر را بسیار مثبت ارزیابی و از تلاش ها و زحمات عناصر و تولیدکنندگان فیلم دوراهی تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: انشالله با اکران فیلم دو راهی در شبستر بتوانیم برگ زرین دیگری از افتخارات ارزشمند عناصر خلاق هنری این شهرستان را به جامعه فرهنگی و هنری ارائه دهیم.

 

ارسال نظرات