خبرهای داغ:
مداح جانباز قمی گفت: دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی امروز مهم‌ترین وظیفه ماست و جانبازان در این راستا پیشگام جامعه هستند.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۳۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی امروز مهم‌ترین وظیفه ماست
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حاج احمد، ولی، جانباز ۶۰ درصد دفاع مقدس در دیدار اعضای سازمان بسیج مداحان استان قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: جانبازان عزیز ما با وجود تحمل سختی‌ها و مرارت‌های بسیار در طول زندگی، همگی پای انقلاب و ارزش‌ها و امام و ولایت ایستاده و امروز در تبعیت از رهبر معظم انقلاب، تردیدی به خود راه نمی‌دهند.

وی که پیش از شروع عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به افتخار جانبازی نائل آمده است، افزود: بنده در قسمت پدافند بودم که بر اثر بمباران دشمن، از ناحیه پا مجروح شدم به طوری که پای راستم از زیر زانو قطع شد و پای چپم نیز از کار افتاد و در ضمن ترکش بسیاری به بدنم وارد آمد.

این جانباز مداح با اشاره به این که در دوران دفاع مقدس نیز به اجرای برنامه مداحی و سینه زنی می‌پرداخته است، گفت: پدر بنده نیز از انقلابیون با سابقه قم در جریان قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ بوده و در ضمن یکی از برادرانم جانباز شیمیایی است، ولی با همه این مسایل همه اعضای خانواده ام در خدمت اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) هستند.

وی همچنین از مداحان جوان خواست که ضمن تقویت بصیرت دینی و سیاسی خود از اشعار و سبک‌های مناسب در برنامه مداحی خود استفاده کنند تا خدای ناکرده موجب وهن اهل بیت (ع) و مذهب نشوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها