خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود با اشاره به ویژگی های شخصیتی استاد مطهری، گفت: شهید مطهری به حق پاسدار و مدافع بزرگ حریم عقاید و معارف اسلامی به شمار می آید که علم و معرفت عمیق را در کنار ایمان راسخ و معنویت یکجا با هم داشت.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۴۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

حجت الاسلام عبداله موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: شخصیت وارسته آن شهید همیشه شاهد به عنوان سرمایه اصلی ایدئولوژیک نظام باید بر اساس ضروریات و مقتضیات زمان همواره بازخوانی شود.

  وی وظیفه مجموعه عقیدتی سپاه سپاه را در تربیت جوانان متعهد و انقلابی بسیار سنگین بر شمرد و هفته عقیدتی سیاسی را فرصت خوبی برای شناخت مجاهد نستوه و روزگارمان دانست تا با شناخت فکر و اندیشه وی در راه اعتلای اسلام قدم های محکم و استوار برداریم.

حجت الاسلام موحدی اضافه کرد: نامگذاری ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید علامه مطهری به عنوان روز معلم  برگرفته شده از روح عرفانی و معنوی ان شهید است که یک معلم و مربی خود ساخته و با معنویت است.

وی ادامه داد: شهید مطهری الگوی همه در بیان حقایق  است چراکه وی در اوج خفقان رژیم پهلوی با شجاعت و بصیرت همه مردم را به روزشنگری فرا می خواند و رفتار و حرکت رژیم طاغوت را مورد انتقاد قرار می داد.

حجت الاسلام موحدی در ادامه از اجرای بیش از 30 نوع برنامه متفاوت به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم خبر داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس، مراسم گرامیداشت شهید مطهری، برگزاری محافل روشنگری، مسابقه کتاب خوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی، نقاشی و خطاطی، محافل انس با قرآن کریم و دیدار از خانواده شهدا را از برنامه های شاخص هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.  

 

ارسال نظرات