استاندار آذربایجان‌شرقی، در اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریزیم، گفت: هنر، از عشق و علاقه و تپش قلب‌ها نشات می‌گیرد و از این رو می‌تواند، در افکار عموم تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۴۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  مجید خدابخش افزود: حضور هنرمندانی از کشورها و شهرهای مختلف در جشنواره تبریزیم این را رویداد را ارزنده‌ کرد است و از  دست‌اندرکارانی که برای این رویداد ارزشمند هنری تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز گفت: جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم، با پشتوانه یک همت جمعی، شکل گرفته و بانی این همدلی و همگرایی نیز شهرداری تبریز بوده‌است.

شهرام کرمی، در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریز، یادآور شد:  در یک ماه اخیر، در دو رویداد مهم نمایش در این شهر حضور داشته ام؛ این‌که مجموعه مسئولان این شهر، برای پیشرفت این هنر تلاش می‌کنند، شکی نیست و ما نیز در بخش دولتی، همین تلاش را پیش گرفته‌ایم.

وی با اشاره به این‌که تبریز معروف به اولین‌ها و مدخل هنرهای مختلف از جمله تئاتر است، افزود:  تئاتر ایران، مدیون حضور هنرمندان تبریزی است و با این پیشینه و این تلاش و همت، می‌توان برای روزهای آینده بسیار امیدوار بود و منتظر اتفاقات بزرگ‌تر در عرصه تئاتر بود.

کرمی خاطرنشان کرد: این جشنواره، با سختی‌های زیاد شکل گرفته و  وظیفه دارم که از تک‌تک هنرمندانی که در شکل‌گیری این رویداد خجسته، نقش داشتند، قدردانی کنم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد : تئاتر فضای باز، به مخاطب مردمی نزدیک‌تر است؛ و چون از سالن‌ها فاصله گرفته در دل‌ها می‌نشیند.

وی با اشاره به این‌که تلاش جمعی این جشنواره، نشان از درک و اشراف مسئولان فرهنگی این شهر دارد، اظهار امیدواری کرد این رویداد ارزشمند، همچنان تداوم داشته باشد.

ارسال نظرات