مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز در آیین پایانی این جشنواره گفت: خرسندیم که به لطف خدا و با همراهی مدیران ارشد استان و تلاش اهالی فرهنگ و هنر شهرمان شاهد آیین اختتام طولانی ترین جشنواره تئاتر استان هستیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۴۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین آذرنیا افزود: امروز شاهد اتمام فعالیت پنج ماهه جشنواره ای هستیم که در این مدت با سپری نمودن بخش های مختلف به بخش رقابتی و بین المللی رسید و در این مدت، با اجراهای مختلف حضور صدها هنرمند را تجربه کرد.

وی یادآور شد: معتقدم رویدادهای مثل تبریزیم، باید هر ماه در شهر برپا باشد و محدود به یکبار در سال نباشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، اظهار داشت: در شب‌های برگزاری جشنواره، شاهد سرمای هوا و بارش‌های پیاپی بودیم اما هیچ یک از این عوامل باعث نشد استقبال شهروندان از جشنواره تبریزیم کم شود.

آذرنیا تصریح کرد: تمام هزینه‌های این رویداد، از هزینه‌های قرارداد با تیم اجرایی گرفته تا نشست خبری، به همت مجموعه‌ای از نهادهای دوستدار فرهنگ و هنر تامین شده و سازمان فرهنگی و هنری، هزینه ویژه‌ای در این خصوص متحمل نشده‌است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریزتاکید کرد: «تبریزیم» در جایگاه جشنواره ای بالغ و توانمند در پنجمین گام خود، توانسته به شکلی بین المللی، مخاطبان و هنرمندان بسیاری را جلب نماید و با همراهی اصحاب فرهنگ و هنر برای رسیدن جشنواره به نقطه ایده‌ال تلاش خواهیم کرد.

آیین پایانی پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی و فضای باز «تبریزیم» در مجتمع فرهنگی هنری 29بهمن تبریز برگزار و در آن از برگزیدگان آن تجلیل شد.

ارسال نظرات