خبرهای داغ:
سرباز برگزیده جشنواره فرهنگی هنری سپاه در گفتگو با بسیج:
جوان برگزیده جشنواره فرهنگی هنری سپاه در حاشیه تجلیل از سربازان نمونه سپاه آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت جوانان و مانور دادن دشمنان روی این مساله، تهدید کنونی برای این نسل را فضای مجازی خواند و گفت: فضای مجازی جولانگاه دشمنان برای ضربه به جوانان است.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۵۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

مهدی خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: دشمن از این بستر برای حملات خود با انواع هجمه های نرم و نامحسوس استفاده می کند تا بتواند جوانان را از ارزش ها و آرمان های انسانی دور کند.

وی یادآور شد: علت اینکه این همه هجمه فرهنگی برای جوانان طراحی و اجرا می شود این است که جوانان سرمایه اصلی کشور به شمار می روند و ضربه به این قشر عظیم در واقع ضربه به یک نظام و کشور است.

خانی هوشیاری و آگاهی جوانان را از این هجمه ها مهم دانست و اظهارداشت: جوانان باید آگاه باشند تا فریب برخی لطافت و جذابیت های ترفند دشمنان را در فضای مجازی نخورند چراکه دشمن از این رهگذر بیشترین آسیب ها را به جوانان می زند.

این جوان برگزیده سال 96 جشنواره فرهنگی هنری سپاه، تقویت بنیه اعتقادی جوانان را مهم ترین عامل پیشگیری در برابر هجمه های فرهنگی عنوان و بیان کرد: باید مواظب باشیم تا مبادا برخی از برنامه ها به عنوان نوآوری و خلاقیت موجب ضربه زدن به ارزش ها شده و پیامدهای ناگواری داشته باشد.

ارسال نظرات