حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت: دشمن اصلی ملت ما آمریکا و اسرائیل است و دوستی با این گرگ صفتان جهان نتیجه ای جز ذلت در بر نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۴۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اربابی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی میناب غارتگری،عهد شکستن،نفاق،دروغگویی،تجاوز و زورگویی را از خصوصیات بارز جهان کفر به سردمداری آمریکا دانست و گفت:مسئولین ما باید با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه امام خامنه ای(مدظله العالی) در توافق برجام از خطوط قرمز نظام عبور نکنند زیرا هدف اصلی دشمن ضربه زدن به نظام ما از هر طریق ممکن است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب اظهار داشت:برجام انتظارات مردم را برطرف نکرده است و مسئولین باید هرچه زودتر به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند و این را بدانند که برجام بهانه ایست برای جلوگیری از پیشرفت کشور و ایجاد فضایی برای تحریه های بیشتر و امروز برای همه روشن شده که نباید با دشمن قسم خورده دست بیعت داد و با آنان خندید.

 

نعیم اربابی قدرت ایران را در خودباوری دانست و افزود:در هر زمینه ای که ما تحریم شدیم و محدودیت برای ما ایجاد شد در همان زمینه به پیشرفت های زیادی دست پیدا کردیم و باعث نگرانی و خار چشم دشمنان شدیم زیرا از جوانان نخبه و معتقد به خوبی استفاده شد و خودباوری را برای جهانیان معنی کردیم.

 

اربابی با توجه به وجود نیروی انسانی نخبه  و تحصیل کرده در جامعه گفت:ملتی که در تحقق اهداف والای خود از نیروی انسانی فعال و متخصص استفاده  کند هرگز دچار مشکل نخواهد شد و قطعا قله های علمی زیاد و به پیشرفت های چشمگیری خواهد رسید.

 

 

ارسال نظرات