فرماندار شهرستان سامان از پرداخت یک میلیارد و 960 میلیون ریال تسهیلات در قالب 8 طرح در حوزه ساماندهی امور جوانان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۵۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

  به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری، کمال اکبریان در اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سامان در سال‌جاری با اعلام این خبر اظهار داشت: این نوع تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان پرداخت شده است.

وی بیان داشت: فرهنگ سازی در زمینه ازدواج آسان، توسعه فضاهای ورزشی و ایجاد فرصت‌های اشتغال باید از مهمترین اهداف این ستاد باشد.

فرماندار شهرستان سامان به کمبود منابع آبی و تبدیل تهدید به فرصت اشاره کرد و افزود: در زمینه ایجاد اشتغال باید از ظرفیت باغات و گردشگری این شهرستان به طور هدفمند استفاده کرد.

در ادامه این نشست، مدیرکل ورزش و امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری نیز خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌ها برای جوانان از جمله ساخت خانه‌جوان و توسعه سازمان‌های مردم نهاد در این استان یکی از ضروریات به شمار می‌رود.

حمید کریمی از تامین اعتبار و احداث 7 خانه ورزش در روستاهای شهرستان سامان خبر داد و افزود: این اقدام ظرف 2 ماه آینده انجام خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات