سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان‌ اردبیل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان‌ اردبیل گفت: دانشجومعلمان ما باید به خود افتخار کنند که خداوند متعال آنها را برای عرصه تعلیم و تربیت و عشق خدمت در این مسیر برگزیده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۶۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

معلمان سربازان مکتب اهل بیت و امام عصر هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی در مراسم جشن نیمه شعبان در دانشگاه فرهنگیان اردبیل اظهار کرد: دانشجومعلمان این مرز و بوم امید و افتخار آینده این کشور هستند که در عرصه تبلیغ و ترویج دین و آموزش نوجوانان و جوانان حضوری موثر دارند.

وی با بیان اینکه خیر دنیا و آخرت از آن کسانی است که در مسیر ولایت گام برمی‌دارند، خاطرنشان کرد: امام عصر(عج) باب‌الله است که بدون تکیه بر امام عصر و عنصر ولایت نمی‌توان به حق و حقیقت رسید بلکه در سایه اعتقاد به امام عصر و ولایت به عنوان ولی نعمتان جامعه می‌توان در مسیر سعادتمندی واقعی گام برداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان‌ اردبیل از معلمان به عنوان سربازان مکتب اهل بیت و امام عصر یاد کرد و گفت: دانشجومعلمان ما باید به خود افتخار کنند که خداوند متعال آنها را برای عرصه تعلیم و تربیت و عشق خدمت در این مسیر برگزیده است.

در این مراسم مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) اردبیل نیز با اشاره به القاب متعدد امام عصر و تبیین لقب بقیه‌الله اظهار کرد: دار و ندار خداوند متعال در عالم هستی حضرت حجت است که در سایه وجود آن حضرت عالم هستی به حیات خود ادامه می‌دهد.

محسنی به علایم ظهور در عصر معاصر اشاره کرد و گفت: در بیش از 8 هزار روایت به صراحت علایم ظهور قید شده که ما آثار آن را به عینه می‌بینیم به طوری که در عصر ظهور که عصر قابلیت‌های نهفته محسوب می‌شود تمام توان و قابلیت انسان‌ها ظهور و بروز پیدا خواهد کرد به طوری که در کنار بزرگانی همچون مالک اشتر، سلمان فارسی، اصحاب کهف و ... دیگر انسان‌های شایسته با قابلیت بی‌نظیر امام عصر را همراهی خواهند کرد.

وی عصر ظهور را عصر امتحان و غربال شایستگان از افراد ناصالح اعلام کرد و افزود: یکی دیگر از مشخصه‌های عصر ظهور قیام یاران صدیق آن حضرت است که امروز نمودی از آن را در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه و برخی دیگر از کشورها شاهد هستیم.

در این مراسم مدیر امور پردیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با گرامیداشت روز معلم و تقارن این روز با جشن نیمه شعبان خاطرنشان کرد: در مکتب اسلام اصل آموزش و تربیت بسیار مورد تاکید و توجه قرار گرفته و جایگاه این امر به حدی است که همه بشریت در هر زمان و مقطعی در سایه علم و تربیت توانسته‌اند راه سعادت خود را یافته و از ظواهر هستی خود را نجات دهند.

رضا عبدی افزود: ما در دانشگاه فرهنگیان با تربیت و آموزش نیروهای متخصص در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می‌کنیم تا در این امر مبارک و خیر زمینه‌ای را فراهم کنیم تا نسلی شایسته به دست این معلمان تربیت و آموزش دیده و آثار پرخیر و برکت آن را شاهد باشیم.

در این مراسم مولودی‌خوانی و برنامه‌های متنوع شاد در آستانه جشن نیمه شعبان برگزار و از دانشجومعلمان نمونه در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

ارسال نظرات