سید ساجد یعقوبی
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با ایام پرخیر و برکت نیمه شعبان ما در 32 امامزاده میزبان جشن‌های باشکوهی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۶۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

جشن نیمه شعبان در 32 امامزاده اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان در اردبیل اظهار کرد: با توجه به فضیلت شب نیمه شعبان که هم ردیف با شب قدر توصیف شده است ما مراسم احیا و شب‌زنده‌داری همراه با قرائت دعا و نیایش در امامزاده صالح اردبیل برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم علاوه بر سخنرانی و قرائت قرآن مومنان به راز و نیاز با معبود می‌پردازند و در هنگام سحر نیز با برپایی سفره‌هایی سعی خواهیم کرد از روزه‌داران نیمه شعبان پذیرایی کرده و آنها را میهمان سحری کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در روز نیمه شعبان و از ساعت 7:30 صبح همایش پیاده‌روی در قالب کاروان شادی در مسیر امامزاده صالح تا امامزاده سیدصدرالدین اردبیل برگزار خواهد شد تا هموطنان در ایام بهار از حال و هوای صبحگاهی و معنوی این روز لذت ببرند.

قیامی بیان کرد: در پایان این همایش و در اجتماع باشکوه منتظران حضرت حجت(عج) در کنار ده‌ها برنامه فرهنگی که تدارک دیده شده به شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در روز نیمه شعبان همچنین آئین افتتاح مسابقات قرآنی شهرستان اردبیل در کانون شهید رجایی این شهر برگزار خواهد شد تا در این روز مبارک جوانان در رقابت‌های قرآنی حضور پیدا کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه در ایام در مجموع در 32 امامزاده برنامه‌های جشن و سرور برگزار خواهد شد، افزود: در این روز مراسمی را نیز در امامزاده سیدسلیمان فخرآباد برگزار خواهیم کرد که مومنان در این روز از فضای معنوی نیمه شعبان بهره‌مند خواهند شد. قیامی قرائت صلوات خاصه این ایام، زیارت عاشورا و سایر ادعیه‌های مرتبط با ظهور حضرت مهدی(عج) در جای جای امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار