خبرهای داغ:

داود مهرابی سرپرست زندان تویسرکان شد

در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی داود مهرابی به عنوان سرپرست زندان تویسرکان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۶۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

داود مهرابی سرپرست زندان تویسرکان شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم تکریم و معارفه رئیس زندان تویسرکان با حضور حجت الاسلام موحدی امام جمعه شهرستان، محمدی‌مهر رئیس دادگستری، طرحانی دادستان عمومی و انقلاب، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، حسین صادقی معاونت سلامت و اصلاح و تربیت، هادی رنجبران معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان زندان تویسرکان برگزار شد.

حجت الاسلام موحدی امام جمعه شهرستان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه در جمع کارکنان زندان گفت: طی سال‌های حضور خود در شهرستان در کسوت امام جمعه از نزدیک با مسائل و مشکلات مجموعه زندان آشنا بوده‌ام و امیدوارم که مسؤولین زندان بتوانند با هدف اصلاح و تربیت زندانیان زمینه بازگشت آنان را به دامان خانواده و اجتماع فراهم کنند و این توفیق کمی نیست و قطعاً مورد رضایت پروردگار خواهد بود.

طرحانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان افزود: بنده به لحاظ سمت قضایی با زندان و کارکنان آن از نزدیک آشنا بوده‌ام و به جرأت می‌توانم بگویم یکی از صمیمی‌ترین مجموعه‌های کاری که دیده‌ام در زندان تویسرکان بوده است.

وی افزود: رئیس سابق زندان تویسرکان تعامل مناسبی با مراجع قضائی داشت و تلاش برای  کاهش جمعیت کیفری زندان و اجرای برنامه‌ها و اعمال دقیق سیاست‌های سازمانی و کمک برای اخذ مساعدت‌های قضایی از موفقیت‌های ایشان در طول تصدی خدمت خود است.

رنجبران  معاون  اداری و مالی اداره کل زندان‌های استان همدان نیز با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سطح اداره کل زندان‌های استان همدان گفت: تمامی وجهه همت این اداره در درجه اول حفظ حرمت نظام و پاسداشت فرمایشات مقام معظم رهبری برای رسیدگی به حال محرومان جامعه و همچنین عزت و حرمت بخشیدن به زندانیان و خانواده آنان است.

پاشایی رئیس سابق زندان تویسرکان نیز به ارائه گزارش و آمار عملکرد خود در طول تصدی رئیس  زندان پرداخت و تصریح کرد: آزادی و اصلاح حتی یک زندانی و تمرکز بر این امر از افتخارات دوران خدمت اینجانب بوده است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات پاشایی رئیس سابق زندان تویسرکان؛ داود مهرابی سرپرست زندان تویسرکان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات