نمایشگاه روز ملی خلیج فارس در بوشهر گشایش یافت

همزمان با روز ملی خلیج فارس نمایشگاه روز ملی خلیج فارس با همکاری مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در ایران و مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه در بوشهر گشایش یافت.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۸۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

نمایشگاه روز ملی خلیج فارس در بوشهر گشایش یافتبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نمایشگاه روز ملی خلیج فارس شامگاه دوشنبه در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر گشایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر  در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به همکاری سازمان‌های بین‌المللی در افتتاح  نمایشگاه روز ملی خلیج فارس اظهار داشت:  نمایشگاه روز ملی خلیج فارس همزمان با روز ملی خلیج فارس با همکاری مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در ایران و مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه برپا شده است.

حمیده ماحوزی با بیان اینکه عکس‌ها در 15 غرفه ارائه شده است افزود: 180 عکس، نقاشی و سند در زمینه حضور ایران در سازمان ملل متحد، جایگاه خلیج فارس در نقشه جهانی و  آثار  نقاشی‌ انجمن‌های هنری   در 15 غرفه ارائه شده است.

رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران هم با بیان اینکه هم اینک 18کارگزار تخصصی سازمان ملل متحد در ایران فعال است خاطر نشان کرد: مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران می‌تواند به‌عنوان پل ارتباطی بین کارگزاری‌های تخصصی و مراکز دانشگاهی ایفای نقش کند.

ماریا دوتسنکو با اشاره به روز ملی خلیج فارس بیان کرد: خلیج فارس منطقه‌ای استراتژیک است و این آبراه ازنظر اقتصادی جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به نمایش عکس‌هایی مربوط به 73 سال همکاری ایران و سازمان ملل در این نمایشگاه، افزود: ایران همیشه در زمینه روابط خارجه، کشور فعالی بوده و از زمان تاسیس سازمان ملل متحد در این سازمان عضویت داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات