مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:

شهید مطهری اسطوره مقاومت بود

حجت الاسلام رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری ، به همین مناسبت این روز را روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده، که این روز و هفته را ارج می نهیم .
کد خبر: ۹۰۱۲۲۸۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:حجت الاسلام رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری ، به همین مناسبت این روز را روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده، که این روز و هفته را ارج می نهیم و امید است که بتوانیم راه و مقام شهید مطهری را ادامه و یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی بداریم.

ایشان درا دامه استاد مطهری را به عنوان اسطوره مقاومت یاد کرد و اظهار داشت : دارا بودن ویژگی هایی همچون اعتقاد به جامعیت اسلام و محوریت ولایت فقیه،مبارزه با تحجر،خرافات واپس گرایی ،ارتجاع و نیز عدم سازش با افکار التقاطی این شهید والا مقام به عنوان الگو و اسوه در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن مطرح کرد .

ایشان تعمیق معنویت و تقویت باورهای اعتقادی را عامل ناکامی دشمن در عملیات روانی و جنگ نرم دانست و تصریح کرد : عدم استحکام لازم در اندیشه ،باور و اعتقاد موجب تاثیر پذیری و افتادن در دام های دشمنان می شود که برای جلوگیری از آن تعمیق و تقویت باور های اعتقادی و بصیرت های سیاسی ،اجتماعی که مبتنی بر آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) است و همگان را در برابر آسیب ها بیمه می کند .

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه طارم  پرداخت و افزود : بیش از 50 عنوان برنامه انجام خواهد گرفت که مهمترین آن همایش حکمت مطهر ، دیدار با امام جمعه،تجلیل از مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی،  دیدار با خانواده های  معظم شهدا، برگزاری نشست های سیاسی و بصیرت‌ افزایی در سطح حوزه ها و پایگاه ها از جمله برنامه های این هفته می باشد.

 وی از برگزاری همایش حکمت مطهر در طارم خبر داد و افزود: همایش حکمت مطهر با حضور حجت الاسلام دولابی  نماینده استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در روز پنج شنبه 13  اردیبهشت ماه ساعت 20 در مسجد جامع آب بر برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم برگزاری کوهپیمایی، حلقات صالحین  در سطح حوزه های مقاومت،بازدید از پایگاه ها،غبار روبی مزار شهدا و اجرای مراسم زنگ سپاس معلم در مدارس با همکاری بسیج دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته عقیدتی  سیاسی در سپاه ناحیه طارم عنوان کرد .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار