خبرهای داغ:
مجری طرح دهکده اقتصادمقاومتی در استان کرمانشاه مطرح کرد:
مجری طرح دهکده اقتصادمقاومتی در استان کرمانشاه، از حضور ورزشکاران المپیکی در گروههای جهادی استان به منظور حمایت از مستضعفان و محرومیت زدایی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۰۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سینا کریمی امروز سه شنبه در نشست هم اندیشی به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی که با حضور تعدادی از ورزشکاران استان در محل سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ما جامعه ورزشکاران پیرو رهبر مستضعفان جهان، علمی را بر پا کردیم که مبارزه با نظام سرمایه داری در جایی که مستضعفین فراموش شده اند، وظیفه ماست.

 

مجری طرح دهکده اقتصادمقاومتی در استان کرمانشاه افزود: جهاد سازندگی با کمک خود مردم برای زدودن محرومیت از چهره انقلاب تشکیل شد.

 

وی یادآور شد: اگرچه پس از جنگ جهاد سازندگی مغفول ماند و تبدیل به جهاد کشاورزی شد، اما با تدابیر رهبر انقلاب این ارگان با هدف محرومیت زدایی راه اندازی و به فعالیت مشغول شد.

 

کریمی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه جمهوری اسلامی از مستضعفین دفاع و در مقابل امپریالیسم مقابله می کند، همواره مورد هجمه های مختلف دشمنان قرار می گیرد.

 

مدیر امور اشتغال دهکده اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: خدا را شاکریم که قهرمانان المپیکی در گروههای جهادی حضور فعال دارند و امیدواریم این حضور روز به روز پررنگ تر شود.

ارسال نظرات