صبح امروز مراسم جشن ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و مراسم آغاز هفته‌ عقیدتی سیاسی و بسیج در ستاد سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۳۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،در این مراسم آیت الله حسینی شاهرودی نماینده‌ی مقام معظم رهبری در استان کردستان ضمن تبریک نیمه‌ی شعبان و و گرامیداشت یاد شهدا گفت: تقارن روز عقیدتی سیاسی در سپاه و روز نیمه‌ی شعبان را مبارک دانسته و آن را به فال نیک می‌گیریم.

وی انتظار فرج را یکی از مباحث مهم دینی دانست و اظهار داشت: بالاترین و برترین عبادت و جهاد انتظار فرج است.
 
انتظار فرج هدف را به ما یادآوری می‌کند که همان حاکمیت اسلام بر جهان است.

آیت الله حسینی شاهرودی تصریح کرد: فلسفه‌ی حکومت اسلامی اینست که یک فقیه اسلامی در آن رهبری کند که دارای صفات ویژه‌ای از قبیل: علم، تقوا و... باشد.

نماینده‌ ولی فقیه در استان کردستان آمریکا را شیطان بزرگ دانست و گفت: در ابتدای انقلاب دو ابرقدرت شرق و غرب در برابر جمهوری اسلامی ایران بودند که یکی از آن‌ها تجزیه شد و دیگری هر ساله متزلزل‌تر از سال قبل می‌شود.

وی با توجه به فرمودای مقام معظم رهبری درباره‌ زوال آمریکا گفت: ما در دهه پنجاه آن‌ها را از متزلزل،ایران و در دهه‌ی ۹۰ از منطقه بیرون کردیم و ان‌شالله به زودی آن‌ها را از جهان اسلام بیرون خواهیم کرد.

آیت الله حسینی شاهرودی حضرت مهدی (عج) را به خاطر علم و تقوای الهی اش متمایز دانست و گفت: مقام معظم رهبری نیز که نایب بر حق آن حضرت است از این لحاظ از سایر رهبران جهان متمایز است.

وی در پایان سخنانش به ویژگی‌های انسان مومن اشاره کرد و بیان داشت: انسان مومن هم فکر، هم عقل و هم دلش کار می‌کند. او هرگز گول نمی‌خورد و صحنه را نمی‌بازد.

در پایان این مراسم از کارکنان نمونه سپاه بیت‌المقدس در بحث عقیدتی سیاسی تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات