خبرهای داغ:
در راستای حمایت از کالای ایرانی

تشکیل شورای همفکری بسیج اصناف شاهرود+تصاویر

در راستای حمایت از کالای ایرانی، جلسه شورای همفکری بسیج اصناف حوزه الهادی با حضور جانشین سپاه و رئیس اتاق اصناف شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۵۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود، جلسه شورای همفکری قشر بسیج اصناف با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و صاحب نظران و رئیس اتاق اصناف و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در مسجد رسول اکرم (ص) فرهنگیان برگزار شد.
در این جلسه که با توجه به شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) تشکیل شد، در خصوص راهکار‌های ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالای ایرانی بحث و تبادل نظر شد.
در این نشست قریب رئیس اتاق اصناف شاهرود با تاکید بر حمایت از فروشندگان و تولید کنندگان داخلی و بومی بر ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه گفت: باید واحد‌های فروش تولیدات داخلی را تشویق نماییم و تلاش کنیم از محصولات بومی هر شهر و منطقه برای برطرف کردن نیاز‌ها استفاده کرد.
حسین یارمحمدی جانشین سپاه شاهرود نیز در این نشست بر اهمیت دادن به موضوع حمایت از کالای ایرانی بر فرهنگ سازی در جامعه تاکید کرد و افزود: تلاش همگانی باید این باشد تا کالای ایرانی در فروشگاه‌ها و مغاز‌ها عرضه و تبلیغ کالای ایران انجام شود و اولویت نیز تولیدات بومی و شهرستانی باشد تا رونق اقتصادی ایجاد شود.
وی افزود: باید تلاش کنیم تا از تولید کنندگان داخلی حمایت کرده و فروشندگان کالای‌های ایرانی را تشویق و ترغیب نماییم و در این راستا‌ها حمایت‌هایی باید از این واحد‌های عرضه کنند انجام شود.
حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود نیز در این نشست با اشاره به تشکیل قرارگاه حمایت از کالای ایرانی و شورای اندیشه ورز با حضور دستگاه‌های تاثیرگذار و فرهنگ ساز در جامعه گفت: تصمیم گیری در خصوص راهبرد حرکتی در مسیر فرهنگ سازی و حمایت از کالای ایرانی در این شورای اندیشه ورز انجام می‌شود.
وی افزود: ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی و تشویق فروشندگان کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان و تعمیق بخشیدن به گفتمان رهبر انقلاب در جامعه برای حمایت از کالا‌های ایرانی برنامه‌هایی است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و متولی و اقشار بسیج در دستور کار است.
در این نشست شرکت کنندگان نیز به ارائه نظرات خود در خصوص حمایت از کالای ایرانی پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها