خبرهای داغ:
کارشناس جنگ نرم سپاه امام حسن مجتبی(ع):

از بنیان خانواده در مقابل جنگ نرم محافظت کنیم

خیرخواه گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار داریم که اثرات مخرب این جنگ بسیار ویرانگرتر از جنگ نظامی است و حتی می تواند موجب از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ها و در نهایت منجر به متلاشی شدن اجتماع بزرگ اسلامی و امنیت ملی ما بشود.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۶۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد خیرخواه کارشناس جنگ نرم در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی در حسینیه زینبیه پایگاه حضرت زینب (س) برگزار شد بیان کرد: رجب آغاز راه سلوک است و سیری بسوی خداوند باری تعالی و ماه شعبان ماه دعاست ماه مناجات با خدا، ماه تهذیب نفس، این ماه عطرآگین و مزین گشته به ولادت و حضور پر برکت حضرت صاحب الزمان (عج) که امیدواریم بسیجیان ما با ایثار گری و گذشت بتوانند لایق و جزئی از زمینه سازان ظهور حضرتش باشند.
وی گفت: فضای مجازی زندگی دوم ماست و بخشی از زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده که این تاثیرات دو جنبه مثبت و منفی دارند جنبه اول می‌تواند با استفاده صحیح از آن ما را در جهت زندگی سالم و درست هدایت کند و جنبه دوم ما را به ضلالت و گمراهی برساند.
این فعال فرهنگی اظهار کرد: امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار داریم که اثرات مخرب این جنگ بسیار ویرانگرتر از جنگ نظامی است و حتی می‌تواند موجب از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ها و در نهایت منجر به متلاشی شدن اجتماع بزرگ اسلامی و امنیت ملی ما بشود.
خیرخواه افزود: بخشی از اثرات مخرب فضای مجازی را در تلگرام و اینستاگرام که در آن خشونت و شهوت و خودکشی رواج دارد می‌بینیم و همچنین در مسائل امنیتی نیز طی ماه‌های اخیر مشاهده کردیم که از طریق تلگرام و سایر پیام رسان‌های خارجی با تبلیغات ضد امنیتی و تهییج افکار عمومی اقشار جامعه چگونه اعتراض صلح آمیز را به اغتشاش و خشونت تبدیل کردند.
وی تصریح کرد: امروز جمعیت ایران بیش از هشتاد میلیون نفر می‌باشد که حدود پنجاه و هشت میلیون نفر اغلب از کاربران دو شبکه معروف تلگرام و اینستاگرام هستند و باید تمهیداتی ویژه جهت جلوگیری از جهت گیری منفی افکار عمومی کاربران ایرانی به نفع دشمنان منطقه‌ای و صهیونیسم جهانی اندیشیده شود.
خیرخواه در پایان یادآور شد: اسرائیل دشمن دیرینه ماست و همچنان عربستان سعودی نیز به تبعیت از آن و شیطان بزرگ آمریکا همانند غلام حلقه به گوش نیز تمام قد خود را در برابر ما قرار داده است.
۱۰۱۰/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار