خبرهای داغ:
به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تولد امام زمان (عجل الله علیه) ،مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان به همراه تعدادی از پرسنل ناحیه با امام جمعه فولادشهر دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۷۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تولد امام زمان (عجل الله علیه) ،مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان به همراه تعدادی از پرسنل ناحیه با امام جمعه فولادشهر دیدار نمودند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار حجت الله صفر پور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنجان ضمن تبریک فرارسیدن تولد منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی (عجل الله علیه) ، هم زمانی این میلاد فرخنده با شهادت مرتضی مطهری روز معلم و شروع هفته عقیدتی سیاسی سپاه در روزهای پیش رو را گرامی داشت.

ایشان با توجه به اینکه در حال حاضر مرکز مقاومت فولادشهر روز شنبه 15 اردیبهشت افتتاح می شود، ادمه داد : مسئولین شهر و امام جمعه محترم کمک کنند تا بتوان دو حوزه مقاومت در مسکن مهر فولادشهرراه اندازی کنیم و همچنین حوزه های دانش آموزی و اقشار را در این شهر فعال نماییم واین کار نیاز به همراهی و به خط کردن دستگاه ها و مسئولین در شهر می باشد تا بتوان کار فرهنگی و ایجاد معونت در جامعه انجام داد.

در ضمن بعد از این دیدار مسئول نمایندگی وفرماندهی با همراهان در دفتر شورای شهر فولاد شهر حضور پیدا کردند و روز شورا ها را به ایشان تبریک عرض نمودند و به بیان مشکلات شهر و راه حل ها پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها