عضو کمیسیون کشاورزی مجبلس در گفتگو با «بسیج»:
تربتی نژاد گفت: یکی از بحران‌هایی که باعث می‌شود مشکلات دیرتر و یا کند حل شود، تیم پیر کابینه دولت است که در دوره‌های مختلف آن دیده می‌شود. به اعتقاد بنده برای حل مشکلات باید به جوان‌ها میدان داد.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۸۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲

نورمحمد تربتی نژاد عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص جایگاه کالای ایرانی با وضعیت اقتصادی که ایران دارد عنوان کرد: سیاست‌های اقتصادی را که رهبر معظم انقلاب از سال‌ها پیش آن را تعیین کرده است.

وی افزود: برای تحقق سیاست‌های مورد انتظار مان باید یکسری برنامه‌ها را اجرا کرد که در برنامه توسعه ششم برای اجرای امور اقتصادی باید از بودجه سنواتی استفاده کرد.

تربتی نژاد تاکید کرد: یکی دیگر از مسائلی که باعث می‌شود همچنان جایگاه کالای ایرانی در بین مردم جا نیافتد دید دولت نسبت به داخل است. واردات، نگاه به برجام و وابسته دانستن اقتصاد به آن، باعث می‌شود که همراه صنعت داخلی وابسته به نگاه و دست دولت باشد که کی می‌خواهد به آن توجه کند.

این نماینده با اشاره به تیم اقتصادی دولت در دوره‌های مختلف افزود: یکی از بحران‌هایی که باعث می‌شود مشکلات دیرتر و یا کند حل شود، تیم پیر کابینه دولت است که در دوره‌های مختلف آن دیده می‌شود. به اعتقاد بنده برای حل مشکلات باید به جوان‌ها میدان داد و به آن‌ها اعتماد کرد.
ارسال نظرات