خبرهای داغ:
کارشناس مسائل مذهبی:

استقامت در انتظار فرج لازمه دین‌داری است/ ایام نیمه شعبان فرصت بازگشت به خیمه امام عصر (عج)

یک کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه استقامت در انتظار فرج لازمه دین‌داری است، گفت: ایام نیمه شعبان فرصتی برای بازگشت به خیمه امام عصر (عج) است.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۹۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت‌الاسلام حسن جمشیدی، در جشن میلاد امام زمان(عج) در هیئت یاس کبود مهدیشهر با اشاره به ایام ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت: ایام نیمه شعبان فرصت مغتنمی برای تجدیدعهد با امام زمان (عج) و پیوستن به خیمه سبز حضرت مهدی (عج) و دوری از گناه و معصیت است.
این کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه پیشامدهای ناگوار و دگرگونی‌هایی که در دوران طولانی غیبت رخ می‌دهد، مردم را نیز متحوّل و دگرگون می‌سازد به‌طوری‌که حفظ ایمان و استقامت در راه آن، بسیار سخت و دشوار به نظر می‌رسد، تصریح کرد: استقامت در مسیر امام زمان (عج) بسیار مهم است و همان‌طوری که غیبت امام زمان (عج) برای محبین و ارادتمندان آن حضرت سخت است ۱۰ برابر برای امام زمان سخت‌تر است زیرا رویدادها و رخدادهای جامعه امام زمان (عج) را اذیت می‌کند.
وی با بیان اینکه باید گفت که دین‌داری در دوران غیبت امام زمان (عج) سخت و مشکل است، افزود: در آخرالزمان عظمت افرادی که در شرایط سخت و دشوار غیبت، دین خود را حفظ کنند و بر اعتقاد به امامت حضرت مهدی (ع) ثابت و استوار بمانند، روشن می‌شود.
حجت‌الاسلام جمشیدی با بیان اینکه لازمه برتری و ارتقای موقعیت در دوران غیبت امام زمان (عج)، شدت و سختی امتحان آن‌هاست که به‌واسطه طولانی شدن غیبت امام و حجت خدا متوجه آنان می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین علت بسیاری از بزرگان و عالمان و عارفان ذره‌ای شک و تردید به خودشان راه نمی‌دهند و با اخلاص کامل بر اعتقاد به امامت آن حضرت ثابت و استوار می‌مانند.
وی افزود: ازآنجایی‌که غیبت طولانی می‌شود، عده‌ای از مردم دچار تردید، حیرت و...می‌شوند و از باور به ظهور منجی موعود، برمی‌گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها