عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

با نظام شفافیت حقوق و مزایا باید برای مردم اعتمادسازی کرد

محمدی گفت: باید از طریق نظام شفافیت حقوق و مزایا کاری کرد تا اعتمادسازی در بین مردم ایجاد شود امروز دوست و دشمن کاری کرده اند که یک عده ای حداکثر بهره وری از پول و سرمایه ملی را دارند.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۹۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹

ایرج محمدی، عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به قانون شفافیت حقوق و مزایای مسئولین گفت: باید از طریق نظام شفافیت حقوق و مزایا کاری کرد تا اعتمادسازی در بین مردم ایجاد شود امروز دوست و دشمن کاری کرده اند که مردم فکر می کنند که یک عده ای حداکثر بهره وری از پول و سرمایه ملی را دارند و یک عده ای هم حداکثر عدم بهره مندی را دارند.بنابراین به نظر می رسد که این رویکرد یک رویکرد ضروری است و نباید از آن اجتناب کرد.

 با نظام شفافیت حقوق و مزایا برای مردم  اعتمادسازی کنید

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اوضاع  نابسامان بازار ارز و تغییرات ناگهانی قیمت دلار گفت:  در خصوص چالش و تغییرات ناگهانی قیمت دلار سه انگاره داریم. بر همین اساس در مجلس شورای اسلامی برای قیمت دلار به ارزش بیش از 3هزار و 500 تومان تعریف وظیفه شده است یعنی مجلس هم پیش بینی می کرده است که قیمت دلار به بیش از 3 هزار و 500 تومان برسد.

وی افزود: احتمال در مجلس و در تصویب بودجه سال 97 پیش بینی می شده که دلار به بالای 3 هزار و 500 برسد.بر همین اساس برای این موضوع تعریف تکالیف شد.به عنوان مثال در صورت افزایش قیمت دلار تعیین تکلیف شده که بخشی از سرمایه به بودجه دفاعی، بخشی به بودجه اجرایی و بخشی به بودجه خدماتی و... اختصاص یابد.

ارسال نظرات