فرمانده سپاه شهرکرد:

کلاس های عقیدتی در صدر برنامه آموزش بسیج قرار گیرند

سرهنگ پاسدار موسی انصاری در همایش روز عقیدتی در سپاه و در حضور مربیان سپاه و بسیج در ناحیه شهرکرد گفت: کلاس ها و برنامه های هدفمند عقیدتی باید در صدر برنامه های آموزش بسیج قرار گیرند.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۱۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه شهرکرد سرهنگ پاسدار موسی انصاری در جمع مربیان عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی این سپاه، با گرامیداشت مقام شامخ معلم، گفت: دشمن با تمام قوا برای ضربه  زدن به انقلاب و دستاوردهای انقلاب  به میدان آمده است ، همچنین می طلبد ما برای مقابل با آن تمام قد در میدان نبرد حضور پیدا کنیم.

وی، با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) که فرموده اند: «نیروهای نظامی در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاح دارند» گفت: برگزاری کلاس های سیاسی و عقیدتی از برنامه هایی است که به ارتقاء سطح اگاهی بسیجیان کمک بسیاری خواهد کرد.

انصاری تصریح کرد: گرامیداشت ایام الله یادآوری و ذكر حماسه ها، جوانمردی های رزمندگان اسلام  و ناجوانمردی های دشمنان و  شكست ها و پیروزی ها در جنگ تحمیلی ، حركت  و مقاومت هایی است كه مسیر تاریخ این ملت بیدار و زنده را دگرگون ساخته و راه نیل به كمال انسانی و آزادی و شرافتمندی و استقلال و آقایی را برای همه آزاداندیشان این مرز و بوم هموار ساخته است.

وی  افزود: ولادت ها و مبارزات ائمه معصومین(علیهم السلام) با طاغوت های زمان، وقایع پرحماسه و جاودان در تاریخ مبارزات اسلامی ملت ایران به زعامت روحانیت آگاه تا تشكیل و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری امام راحل همگی از مناسبت ها و ایامی است كه می بایستی بزرگ داشته شود و از باب فَذَّكِّر اِنَّ الذِّكْری تَنْفَعُ الْمؤمِنینْ مورد درس آموزی و عبرت از تاریخ شود.

گفتنی است :همایش روز عقیدتی در سپاه و بسیج با حضور مربیان سپاه و بسیج در ناحیه  شهرکرد در  حسینیه حضرت امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار