خبرهای داغ:
وزیر بهداشت خبر داد

آغاز فعالیت بیمارستان عاشقان ولایت در مسجد مقدس جمکران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمت رسانی بیمارستان سیار عاشقان ولایت در مسجد مقدس جمکران از دیروز آغاز شد و این بیمارستان امروز به ظرفیت کامل می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۴۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
آغاز فعالیت بیمارستان عاشقان ولایت در مسجد مقدس جمکران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسن قاضی زاده هاشمی صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان سیار عاشقان ولایت در جمع خبرنگاران، با اشاره به خدمات این بیمارستان به زائرین مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: افتخاری برای دانشگاه علوم پزشکی قم و وزارت بهداشت است که به زائرین مسجد مقدس جمکران خدمت رسانی کنند.

وی ادامه داد: آمادگی نیرو‌های امدادی در سال جاری برای خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران بهتر از سال گذشته است، یک مجموعه درمانی در این مسجد در طول سال به زائرین خدمت رسانی می‌کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: به دلیل ازدحام زائرین در مسجد مقدس جمکران امروز و فردا نیاز به ایجاد یک بیمارستان سیار در این مکان وجود داشت، احتمالا این ازدحام تا پایان هفته ادامه پیدا کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به زمان خدمت رسانی بیمارستان سیار عاشقان ولایت اظهار کرد: خدمت رسانی این بیمارستان از دیروز آغاز شد و بیمارستان امروز به ظرفیت کامل می‌رسد، نیرو‌های درمانی در بیمارستان عاشقان ولایت به صورت داوطلبانه به زائرین مسجد مقدس جمکران خدمت رسانی می‌کنند.

شایان ذکر است که بیمارستان سیار عاشقان ولایت ۵۲ تخت دارد و این بیمارستان دارای پزشکان عمومی و متخصص، اتاق عمل، اتاق احیا، بخش مراقبت‌های ویژه و داروخانه است.

۶ آمبولانس در کنار بیمارستان عاشقان ولایت مستقر هستند که بیماران را در صورت نیاز به بیمارستان‌های دیگر شهر قم انتقال بدهند، همچنین بالگرد هوایی اورژانس هم این بیمارستان سیار را مورد پوشش قرار می‌دهد.
ارسال نظرات