خبرهای داغ:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم تا پایان دولت بیمارستان امیرالمومنین (ع) و بیمارستان هزار تختخوابی تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسند.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۴۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
بهره برداری از ۲ بیمارستان در قم تا پایان دولت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان تخصصی و مرکز فوق تخصصی قلب با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری اظهار کرد: این شهید شناخت عمیقی از اسلام داشت و جایگاه این شهید برای دانشگاهیان خالی است.

وی ادامه داد: انتظار بود که سیره شهید مطهری در طول چهار دهه اخیر در نظام آموزشی کشور گسترش پیدا کند، از جمله سخنان این شهید این بود که فرهنگ انتظار، ترویج منکر نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در زمینه آسیب‌های اجتماعی مشکلات زیادی در کشور داریم، البته گاهی چشم بر این آسیب‌ها بستیم، اما واقعیت چیز دیگری است، باید در مسیری قرار بگیریم که منتظر حقیقی امام زمان (عج) باشیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به توسعه امکانات درمانی در استان قم اظهار کرد: همه در این استان در تلاش هستند تا بخشی از کمبود امکانات درمانی در قم رفع شود، خیرین در عرصه ایجاد امکانات درمانی در این استان ورود کردند و هزاران تخت بیمارستانی ظرف چند سال آینده در قم به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: بیمارستان امیرالمومنین (ع) با همت مرحوم آیت‌الله خوانساری و فرزندان او و بیمارستان هزار تختخوابی با مشارکت بانک پاسارگاد در استان قم در حال احداث است، امیدوارم که این بیمارستان‌ها تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی در حد توان طی پنج سال گذشته به بخش درمان کمک زیادی کردند، این بخش حساس است و تاب آوری مردم در هنگام بیماری به حداقل می‌رسد.
ارسال نظرات