خبرهای داغ:
همراه با قرائت پیامی صورت گرفت

تقدیر دانشجویان بسیجی اصفهان از مواضع انقلابی فرمانده ارتش

جمعی از مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اصفهان در دیدار با ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، از مواضع انقلابی و حکیمانه فرمانده کل ارتش تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۵۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، جمعی از مسؤولان بسیج دانشجویی پیش از ظهر امروز در دیدار با امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با تقدیر از صبحت‌های اخیر امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از مواضع انقلابی و حکیمانه این نهاد تقدیر کردند.

در این دیدار که ابتدا پیام ۲۰ دانشگاه بزرگ اصفهان خطاب به فرمانده کل ارتش قرائت شد، دانشجویان بسیجی ضمن اعلام ابزار خرسندی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان اصفهان به خاطر سخنان اخیر فرمانده ارتش در پیوند ناگسستنی سپاه و ارتش و حضور بسیجیان در عرصه جامعه قدردانی کردند.

امیر آذر‌افروز نیز در این دیدار هم‌افزایی میان سپاه و ارتش را امری ضروری توصیف و اظهار کرد: هم‌افزایی میان ارتش و سپاه از زمان جنگ تا کنون تداوم داشته و این موضوع همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه نیز خاطر نشان کرد: بسیج یک تفکر براساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی است و گستره آن از مسائل نظامی فراتر است و بیشترین گستردگی آن را امروز در مسائل فرهنگی می‌توانیم ببینیم و به آن اشاره کنیم.

در پایان نیز دانشجویان بسیجی به نمایندگی از بسیج دانشجویی استان اصفهان لوح یادبودی از امیر سپهبد صیاد شیرازی به همراه چفیه‌ای متبرک از سوی رهبر معظم انقلاب را به ارشد نظامی ارتش در استان‌های یزد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان اهدا کردند.
ارسال نظرات