نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: نوسانات بازار ارز یکی دیگر از توطئه‌های دشمن برای فشار بر مردم است که این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند
کد خبر: ۹۰۱۲۴۶۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید حمیدرضا کاظمی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر بابیان اینکه استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورد اظهار داشت: استکبار با تشکیل اتاق فکر اقتصاد ایران را نشانه گرفته و می‌خواهد این کشور را دچار مشکل کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که سرمایه بزرگ نظام را نسبت به انقلاب دلسرد کند، افزود: آن‌ها را از صف دفاع از ولایت و انقلاب بیرون بیاورد و مأیوس و ناامید کند ولی اتفاقات اواخر سال 96 مردم را مستحکم‌تر کرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام‌گذاری پیاپی سال بانام اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: هدف از این کار محکم کردن کمربند امنیتی داخل نظام و پایه‌های اقتصادی نظام بود.

وی بیان کرد: دشمنان به هیچ  بندی از برجام پایبند نبودند و نوسانات بازار ارز نیز یکی دیگر از توطئه‌های آن‌ها برای فشار بر مردم است که این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و در کشور ما با توجه به محدودیت‌های منابع باید اولویت‌بندی درستی داشته باشیم و درجایی که مردم نیاز دارند اولویت‌گذاری کنیم تا فشار بر مردم کمتر شود. 

کاظمی تصریح کرد: مردم پشتیبان و حامی انقلاب هستند و در همه صحنه‌ها حضور دارند بنابراین ما کارگزاران نظام اسلامی باید تکریم مردم را داشته باشیم و مسئولیت داریم آن‌ها را نسبت به کارآمدی نظام اسلامی دلگرم و امیدوار کنیم.

وی بر ضرورت تکریم ارباب‌رجوع تأکید کرد و گفت: مردم در تمام صحنه‌ها پشتیبان نظام و انقلاب هستند و باید نسبت به کارآمدی نظام دلگرم و امیدوار باشند؛ حفظ حرمت مردم چه با خواسته به‌جا و چه با خواسته نا به‌جا از وظایف مسئولان است و نباید مردم احساس کنند که از مسئولان جدا هستند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر دستگاهی در شهرستان سه کار عمده و اساسی را در دستور کار قرار دهد و تا پایان سال نسبت به اجرایی کردن آن اقدام و کار را به نتیجه برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات