اجرای طرح‎های اجتماع‌محور در ۲۰ محله بروجرد

رئیس خانه جوان بروجرد از اجرای طرح‎های اجتماع‌محور در ۲۰ محله بروجرد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۶۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حسین کردی رئیس خانه جوان بروجرد امروز در هفتمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) و تجلیل از جوانان و جوان یاوران این شهرستان گفت: در سال ۹۰ نخستین خانه جوان غرب کشور در این شهرستان راه‎اندازی شده و تاکنون دستاورد‌های خوبی را به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر فراوان افزود: در کنار اجرای برنامه‎های آموزشی و فرهنگی و فعالیت در محله‎های آسیب‎پذیر، بروجرد در برگزاری طرح تاب‎آوری جزو برگزارکنندگان برتر کشور به شمار می‎رود.

رئیس خانه جوان بروجرد از اجرای طرح‎های اجتماع‌محور در ۲۰ محله بروجرد خبر و ادامه داد: در این طرح آسیب‎های محلات شناسایی‌شده و خروجی و دستاورد‌های آن در اختیار دیگر استان‎ها قرار می‎گیرد.

کردی با اشاره به راه‎اندازی دبیرخانه نهج‎البلاغه لرستان در بروجرد تأکید کرد: در حوزه اشتغال نیز نخستین دفتر بنیاد اشتغال زنان در ایران در سال ۹۱ در این شهرستان راه‎اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بنیاد مطالعات خانواده استان لرستان در شهرستان بروجرد راه‎اندازی شده و در حال فعالیت است.

رئیس خانه جوان بروجرد با اشاره به اینکه بنای برپایی جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) سال ۹۰ در بروجرد گذاشته‌شده است، بیان کرد: از سویی با اجرای طرح جوان یاوران بستر را برای استفاده از توان، ظرفیت و پتانسیل افراد در حوزه‎های مختلف برای کمک به جوانان فراهم آورده‎ایم.

کردی عنوان کرد: در جشنواره حضرت علی‌اکبر هرساله تعدادی از جوانان در گروه سنی ۱۴ تا ۲۹ سال در حوزه‎های مختلف علمی، ورزشی، قرآنی و افراد نخبه تجلیل می‎شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار