جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت:بیست و پنج مدرسه در شهرستان با بیش از ۷۰۰ معلم توسط اکیپ بندی کارکنان با لباس سپاه با حضور در کلاس هفته مقام معلم را تبریک می گویند.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۷۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در دیدار با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و معاونین این مدیریت که در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم به معلمین شهرستان افزود: به فال نیک می گیریم که بهار طبیعت با بهار معنویت یکی شد و هفته مقام معلم با میلاد امام زمان(عج) عجین شده است.
وی با گرامیداشت روز معلم تبریک و یاد و خاطره شهدا و شهید استاد مطهری و تبریک به جامعه فرزانه و دانشمند معلم گفت: مقام و ارزش معلم از آن جهت اهمیت دارد چرا که شأن پیامبران را در خود تجلی می کند و بشریت را رهنمون می کند و معلمان هم در این مسیر حرکت می کند.
جانشین سپاه شاهرود ادامه داد: تربیت و هدایت انسان بسوی کمال وظیفه معلم است که شأن خدا و پیامبر را محقق می کند و در قرآن اولین آیاتی که به پیامبر نازل شد در سوره علق خداوند بعد از خلقت انسان که پیچیده ترین کار خلقت است، به آموزش توجه می دهد و به هنر خود احسنت می گوید.
وی تاکید کرد: هنر معلمی در آموزش و تربیت انسان هاست و چیزی غیر از تربیت در آفرینش بود خدا در آیات قرآن بعد از خلقت آن را می آورد و معیار برتری انسان آموزش علم و تربیت است و شأن مقام معلم بالاست و ما فقط حداقل گوشه ای از زحمات شما را به زبان الکن تبریک میگوییم و تقدیر و تشکر می کنیم.
وی با اشاره ه به برنامه تجلیل از معلمان توسط سپاه شاهرود اظهار کرد: بیست و پنج مدرسه در شهرستان با بیش از ۷۰۰ معلم توسط اکیپ بندی کارکنان با لباس سپاه با حضور در کلاس هفته مقام معلم را تبریک می گویند در حضور دانش آموزان و یک سخن کوتاه بیان که ارتباط بین دانش آموزان و مقام معلم و روحیه تقدیر و تشکر از مقام معلم در دانش آموزان نهادینه شود.
یارمحمدی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی و در راستای تربیت انسان ها به سوی تفکر توحیدی بوده و الان هم این است گفت: امروز نسلهای سوم و چهارم مورد هدف استکبار هستند و تلاش دارند فاصله بیندازد با تفکر توحیدی، لذا تربیت نسل وظیفه آموزش و پرورش است و تمام دنیا استکبار تمرکز کردند.
وی با اشاره به طرح شهید بهنام محمدی که توسط سپاه و بسیج در دستور کار قرار دارد بیان کرد: در سال تحصیلی آینده که در تابستان مقدماتی فراهم می شود و سپاه بسیج تلاش دارد ارتباطی برقرار کند بین مدرسه، خانه و مسجد ،چرا که دانش آموز ما از مسجد فاصله دارد.
جانشین سپاه شاهرود اضافه کرد: این طرح در راستای تربیت نسل مومن انقلابی و پای کار نظام که رهبری انتظار دارد هشت میلیون جوان مومن انقلابی تحویل دهیم که با اجرای طرح شهید محمدی انجام می شود که بخشی از کار بر دوش معلمان، روحانیون ائمه جمعه و جماعات است که در سال تحصیلی آینده اجرا می‌شود و با شناخت از جامعه آموزش و پرورش شهرستان این کار ان شاالله به خوبی اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها