خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش منطقه بسطام تاکید کرد:
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام گفت:ما دوست خوبی با عنوان بسیج و سپاه داریم که یک ارتباط دوستانه است و انتظارات و‌ نیازهای نسل جوان محقق می شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۷۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی در دیدار جانشین و مسوولان سپاه شاهرود که در دفتر وی برگزار شد در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم با اشاره به مناجات شعبانیه که مولا علی بیان می‌کند افزود: عاشقانه‌ترین فراز این مناجات از دیدگاه من آنجاست که بیان می‌دارد اگر مرا وارد دوزخ کنی من فریاد می‌زنم که من خدا را دوست دارم.
وی با بیان اینکه معلمی قشر زحمت کش پرتلاش، پرتوان با دغدغه‌های فراوان در داخل و بیرون سازمان تلاش دارد گفت: در روایتی از حضرت علی داریم که کسی نتواند دوستی گزیند ناتوان هست و ما دوست خوبی با عنوان بسیج و سپاه داریم که یک ارتباط دوستانه است و کار‌ها پیش می‌رود و انتظارات و نیاز‌های نسل جوان با همت سایر نهاد‌ها محقق می‌شود که بسیج و سپاه فعال هستند.
موسوی خاطر نشان کرد: همدلی و هماهنگی خوبی بین آموزش و پرورش و بسیج و سپاه است و خوشحال هستیم که شما شخصیتتان معلمی است و ما سمتتان معلمی است و در یک مسیر حرکت می‌کنیم.
وی در پایان اعلام آمادگی کرد که یادواره شهدا فرهنگی و دانش آموز شهرستان را در بسطام برگزار کنند چرا که ۱۸ شهید فرهنگی و ۹۳ شهید دانش آموز شهرستان از بسطام هستند.
حسبن یارمحمدی جانشین سپاه شاهرود نیز در این دیدار با تبریک هفته معلم با بیان اینکه امروز برنامه سپاس معلم در بخش بسطام با حضور مسئولان سپاه و آموزش و پرورش در مدارس در حال اجراست و تشکر از زحمات این اداره تاکید کرد: معلم، جامعه بشری را به سمت هدف خلقت رهنمون می‌سازند و جایگاه معلم والاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها