به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی:

کارکنان سپاه خاش با امام جمعه شهرستان دیدار کردند

کارکنان و بسیجیان سپاه شهرستان خاش به مناسبت گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۸۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به منظور گرامی داشت دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از پاسداران و بسیجیان شهرستان خاش با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
حجت الاسلام دهقان، امام جمعه شهرستان خاش در این دیدار با تبریک هفته عقیدتی سیاسی با اشاره به این مطلب که سپاه و بسیج در این هفته به دنبال دو هدف ارتقای بصیرت دینی و معرفت سیاسی و تبیین شعار سال است، گفت: این اهداف مهمترین محور برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی شهرستان را تشکیل می‌دهد.
وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که دوعلم در دنیا دارای ارزش است، افزود: داشتن علم دینی و علم بدن و یا همان پزشکی دو علم مهم است.
دهقان با بیان اینکه معرفت دینی جایگاه مهمی دارد، تصریح کرد: انسانی که عالم به مسائل دینی و معرفت الهی نباشد سلامت جسمی و اجتماعی آن در خطر است.
این مسئول با تأکید بر اهمیت داشتن علم سیاسی، تصریح کرد: اگر فردی عالم به مسائل سیاسی و روز زمان خود نباشد توانایی تشخیص دشمنان و دوستان را نداشته و از بصیرت سیاسی نیز محروم است.
وی با بیان اینکه افزایش بصیرت سیاسی جامعه یکی از اولویت‌ها در حوزه عقیدتی سیاسی است، تلاش می‌کنیم با برگزاری گفتمان و نشست‌های بصیرتی سبب ارتقای بصیرت سیاسی مردم به ویژه در راستای حمایت از کالا و تولید داخلی شویم.
امام جمعه خاش در ادامه بیان کرد اگر کالای ایرانی از سوی مردم و مسئولان حمایت نشوند در آینده شاهد افول اقتصادی کشور خواهیم بود.
وی اظهارداشت: در زمینه ارتقای بصیرت سیاسی و تبیین تحقق شعار سال از تجربیات سایرین بهره گیری می‌کنیم.
دهقان به برخی از نمونه‌های حمایت و مصرف کالا‌های ایرانی از سوی علما و بزرگان دینی و مذهبی اشاره کرد، افزود: نمونه‌های زیادی از این موارد در تاریخ ایران وجود دارد که باید برای مردم بیان شود تا تعصب استفاده از به کالا‌های داخلی در مردم ایجاد شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار