خبرهای داغ:
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود:

تجلیل دانش آموزان از مقام معلم در شاهرود

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: به مناسبت هفته معلم مراسم تجلیل از مقام معلم با اجزای زنگ سپاس معلم در شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۲۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید باباخانی در دیدار جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسوولان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و رسانه سپاه شاهرود که در سالن مدیریت آموزش و پرورش این شهر برگزار شد در سخنانی با خیرمقدم و تشکر از حضور مسوولان سپاه و تبریک هفته معلم و کاروکارگر و روز جوان و اعیاد شعبانیه افزود: بسیار خوشحالیم که با حضور شما عزیزان در آستانه ولادت امام زمان، سالن جدید کنفرانس این اداره افتتاحیه شد که معاون پشتیبانی اداره زحمت زیادی کشیدند و تشکر می‌کنیم.
وی با تقدیر و تشکر از مسوولان سپاه که به مناسبت هفته معلم زحمت کشیده و ما را شرمنده کردند گفت: شما به ما یاد می‌دهید که قدردان کار بزرگانمان باشیم.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش شهرستان موفق و بالنده عمل کرده، فقط با همدلی و همراهی و همکاری همکاران و معاونت‌ها و کارشناسان بوده که موفقیت‌های بسیار خوبی در سطح استان داشتیم و تقدیر و تشکر ویژه دارم.
وی با بیان اینکه یکی از پتانسیل مهم ما تشکل دانش آموزی در مدارس است افزود: دانش آموزان یاد می‌گیرند، چگونه کار کنند و مدیریت کنند و از ظرفیت‌ها استفاده کنند و بسیج جزو تشکل‌های است که در این راستا زحمات بسیار کشیده و در این مسیر موفقیت کسب شده و برنامه‌ها خوب انجام می‌شود.
باباخانی با دعوت از مجموعه سپاه برای حضور در برنامه‌های هفته معلم گفت: ما شما را از خود میدانیم و قوت قلب ما هستید.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در سطح مدارس افزود: مراسم هفته معلم و زنگ سپاس معلم را در مدارس داریم که امروز و شنبه برگزار می‌شود برای قدردانی از مقام معلم تا دانش آموزان یاد بگیرند که شاخه گل اهدا می‌شود به معلمان از طرف دانش آموزان.
وی ادامه داد: شنبه هم مراسم گلزار شهدا و مراسم هفته معلم با تجدید پیمان با شهدا برگزار می‌شود و دیدار با خانواده شهدا و چهار شب هم مراسم جشن و تقدیر از همه معلمان و درورهمی هست.
سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز در سخنانی با تقدیر و تشکر ارتباط سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در تلاش برای اجرای برنامه‌ها و هماهنگی در مدارس گفت: در این حوزه هماهنگی حاکم است و در جلسه کمیته هماهنگی استان یکی از بهترین بسیج دانش آموزی استان است که به خاطر زحمات شما از ما تجلیل کردند و تشکر می‌کنیم و هماهنگی است و برنامه‌ها به خوبی اجرا می‌شود.
وی با اشاره به طرح شهید بهنام محمدی افزود: طرح بسیار خوبی است و آمادگی داریم طرح را قوی انجام دهیم و مقدمات را در تابستان فراهم کنیم و این مهم را با قدرت اجرا می‌کنیم تا بتوانیم در راستای تربیت دانش آموزان گام برداریم.
کریمی با تشکر از طرح شما و کار و تجلیل از مقام معلم گفت: امیدواریم این کار به عنوان تشکر از معلم یک فرهنگ در سطح جامعه شود و این کار‌ها تکرار شود.
نوروز کاویانی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیز در سخنانی با تقدیر از کار قشنگ مسوولان سپاه که این فرهنگ شود در راستای تقدیر از زحمات معلم با بیان اینکه بحث سند تحول در آموزش و پرورش مهم است گفت: ما این سند را جزو مصوبه مجنع بسیج شهرستان قرار دادیم که کار مهمی است که ان شالله اجرایی شود و برنامه‌های مشترک بسیج و آموزش و پرورش زیاد است و ما حتما کار‌های بسیج را در اولویت قرار می‌دهیم.
وی با بیان اینکه ظرفیت سپاه شاهرود بسیار بالاست بر زحمات بسیار در بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان تاکید و از مسوولان این قسمت‌ها تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها